Huurprijzen rijbak (tarieven)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nina88

Re: Huurprijzen rijbak (tarieven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:24

Als ik dit zo lees ben ik echt heel goedkoop uit.
Ik betaal 65 euro per jaar (via de vereniging) en mag dan onbeperkt gebruik maken van de 2 binnenbakken en verlichting. Ook lessen e.d. zijn toegestaan.
Op dagen dat er concoursen oid zijn, mag ik er geen gebruik van maken en er zijn vaste tijden in de week dat de bak verhuurd is voor lessen of andere activiteiten.
Maar, mits er geen concours is, is er bijna altijd wel 1 van de 2 bakken beschikbaar.

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:30

Bij ons in de buurt zijn meerdere bakken. Nergens huur ik voor het alleenrecht, hoewel je met wat mazzel wel de bak voor jezelf hebt.
Bij de een betaal ik 7,50. Is bij de buren en vind ik veel te duur. Een klein stukje verder betaal ik 2,50. Kan ik stapvoets heen, dus daar kom ik als het weer het rijden buiten niet toelaat.
Ook rijd ik wel eens naar Uden, bijvoorbeeld om vast een keer te oefenen voor de eerste binnenwedstrijd. Daar betaal ik 5 euro.
Overigens heb ik vanaf de zomer nergens meer binnengereden, maar ik verwacht geen wijzigingen.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:31

Ik betaalde 5 euro om de bak te gebruiken, dan waren er ook gewoon mensen aan het rijden van de manege.

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:17

ik ben volgends mij wel t goedkoop Haha! haha!
ik rij gewoon thuis meetsal, maar als ik binnen wil rijden
kan ik gratis bij de rijverening rijden, daar is altijd wel een bak vrij,zijn er 4 met achterbergbodem.
ook kan i khier dichtbij rijden, in een buitenbak ,40x60 met verlichting en een bodem die nooit nat is!

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:22

Bij ons in de bak is het geloof ik 5 euro per keer, een tien rittenkaart is om en nabij de 40 euro, en een maandabbo 50 euro.
Je kan dan terecht in de binnenbak of één van de buitenbakken, maar die moet wel gedeeld worden met de anderen. Rittenkaart en abbo staat op naam van ruiter, omdat er bij ons veel mensen komen met meerdere paarden.
De bak afhuren dat durf ik niet te zeggen hoeveel dat nu is. Dat zal rond de 20 euro per uur zijn, misschien meer.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:25

Letterlijk geknipt en geplakt:
Binnenbaan 20/40 of 20/60
€ 8,00

Buitenbaan 20/40
€ 5,00

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:49

binnenbak
4 euro overdag
5 euro 's avonds
15 euro afhuren hele bak

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:31

betaal 5,- per uur tenzei mn eigen bak zo slecht is dan niks. binnenbak is net 2 jaar oud en ben nog enigste die erin rij dus rij altijd alleen.hoef maar te bellen en kan komen. bak wordt keurig gesleept en gesproeid. is nog geen 200 meter vanaf mn stal.
buitenbak mag ik daar gratis gebruiken.
Laatst bijgewerkt door ikke20 op 18-09-08 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:41

Bij ons is er een bak niet zo ver van de deur en dat is 2,5 voor zolang als ik wil en de eigenares haar dochter (vriendin van mij) wil ook les geven omdat ze haar brevet wil halen en ik hoef haar niet te betalen, waar ik haar super dankbaar voor ben Haha! . Wel is de bak 30 op 30, dus niet zo groot en aangezien het een buitenbak is kan ik er in bij veel regen niet zo vaak op rijden. Hij is niet echt gedraineerd maar ja.

kiki75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 23:46

hai

ik betaal nu 200 inde maand voor bak wat bijna nooit getrokken wordt,zelf onkruid eruit halen.
omdat de elektriciteitkosten omhoog gegaan zijn.
ik heb t idee dat ik teveel betaal.
Boos! wel verlichte bak

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 07:52

De binnenbak die ik eerst regelmatig huurde is ongeveer 15 x 40. Dat kostte 5 euro per uur, ongeacht of je alleen kwam of met zijn tweeën. Toen ik met enige regelmaat kwam was het 2,50 per keer. Ook mocht je eigen instructie mee te nemen. Ik mocht komen wanneer ik wilde, wel kon het zijn dat er ook anderen in de bak reden.

Omdat mijn pony daar te ver van staat kan ik nu bij een ander een binnenbak huren. Als je die alleen huurt kost dat 5 euro per uur, met zijn tweeën 8 euro, en zo wordt het steeds goedkoper per persoon. De bak is 25 x 45 schat ik. Ik weet eigenlijk niet of er ook anderen van de stal zelf in de bak mee mogen rijden, ben er pas één keer geweest. Eigen instructie is in ieder geval niet toegestaan, en de bak is maar op bepaalde momenten beschikbaar, dus je moet altijd van tevoren bellen.

Een buitenbak hoef ik gelukkig niet te huren, die hebben we zelf ter beschikking. Lachen

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 08:06

Bij de manege betaal ik 5 euro per keer(dus niet per uur). Mag dan de binnebak of buitenbuik gebruiken. Beide zijn ruime bakken en verlicht.
Voor 15 euro per jaar mag ik rijden in een bak van iemand die ik ken. Die is alleen wel een stuk kleiner, en er is geen verlichting. Wel heb ik daar allerlei spring materiaal. Ook organiseren ze daar 1 of 2 keer per jaar een onderlinge wedstrijdje.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 09:36

Voor lesklanten €5,- per keer.
Voor mensen die geen klant zijn €15,- per keer.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 09:47

Voor binnenbak (welja, half binnen, http://www.mijnalbum.nl/Foto-A6UBDHMX.jpg , ideale oplossing vermits ik absoluut niet graag in een volledig gesloten ruimte rijdt): 5€/uur

Voor buitenbak hoef ik niets te betalen, zijn de pleinen van de vereniging waar ik rijdt, mogen op elke mogelijke moment gebruikt worden door leden. Twee pistes van 20*60, één springterrein van 20*60, volledig verlicht, worden elke week gesleept, voor de zomer zijn er sproei-installaties zodat de pleinen nooit stoffig zijn,... Ideaal.