Uitgejoeld door mensen die langs concour rijden....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_E

Re: Uitgejoeld door mensen die langs concour rijden....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:48

Ik denk persoonlijk niet dat paardrijden een ondergewaardeerde sport is in Nederland. Het is namelijk een van de populairste sporten. Maar er zijn natuurlijk altijd van die kansloze mensen, die zonder te weten waar ze het eigenlijk over hebben, onzin uitkramen.
Op zulke lui moet je niet boos worden maar medelijden mee hebben, ze zijn gewoon uber zielig Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb zelf wel vaak als ik een buitenritje maak dat auto's naar me toeteren of mensen uit het raam gaan schreeuwen, maar ik denk altijd dat ze het doen in de hoop dat mijn paard dan op hol slaat ofzo.... ook wel zielig eigenlijk Clown

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 14:53

Linda_E schreef:
Ik heb zelf wel vaak als ik een buitenritje maak dat auto's naar me toeteren of mensen uit het raam gaan schreeuwen, maar ik denk altijd dat ze het doen in de hoop dat mijn paard dan op hol slaat ofzo.... ook wel zielig eigenlijk Clown

ja deze heb ik ook, weet niet of ze willen dat mijn paard er vandoor gaat maar vraag me wel eens of of ze weten wat een gevaar ze kunnen veroorzaken.

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 16:31

op dat soort momenten zou ik echt willen dat mijn paard (zonder zichzelf te blesseren of pijn te doen) een flinke deuk in die auto zou kunnen trappen op commando Duivel

xLoes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:40

Zo extreem heb ik het ook nog nooit mee gemaakt!
Zelf heb ik wel een keer gehad , dat ik bij de laatste hindernis was en zei ..´Kom!´ En daarna hoorde je wel van die tutjes met hele dure paarden van hun pappie roddelen enzo..

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:03

Ik denk dat de mensen tegenwoordig geen tijd meer hebben om na te denken of ze een gevaarlijke situatie veroorzaken, want alles is haasten haasten haasten!