En als ik die reacties hierboven lees.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:nu ik inderdaad de reacties hierboven lees denk ik dat ik toch maar leren chaps ga kopen
ze zijn nog steeds net zo mooi (ik rij minstens 3 keer per week) en in zeer goede staat. Het 'leer' laagje zit er nog steeds op en de drukknopjes doen het ook.... ik ben er echt heel tevreden over. Ze zitten ook erg lekker, zweetvoeten krijg je wel, maar daar merk je niks van als je ze aan hebt, pas als je ze uitdoet merk je het, maar ja, dan kan je ook even schone sokken aan doen
Vera_noes schreef:Ik heb de kunstleren laarzen van Gierman gehad. Binnen een half jaar waren ze kapot. Het kunstleer bleef verder wel mooi en ze reden wel fijn, alleen het kunstleer liet helemaal los bij de zool. Ik raad ze heel erg af
Muriel schreef:Mijn zusje heeft ze ook gekocht bij the horse house en zij is ook rubberen rijlaarzen gewend en gebruikt ze voor wedstrijden en les mooi goedkoop en heel makkelijk in onderhoud! Ze heeft ze nog maar 1 keer aangehad en zitten wel lekker, maar ik weet natuurlijk nog niet hoe ze het houden..

Annettee schreef:Vind ze er allebei erg mooi uitzien zeg!
Ik rijd zelf maar 1 keer per week, dus denk wel dat ze het even moeten houden!
@ Muriel: Zijn dat ook die van Gierman? Dan zonder veters zeg maar.. ?
Muriel schreef:Je mag wel dressuurwedstrijden rijden met laarzen met veters hoor....we wilden eigenlijk met maar we wisten niet dat je geen dressuurwedstrijden mag rijden met veters dus hebben we maar de laarzen zonder veters gekozen.
Dabo schreef:Muriel schreef:Je mag wel dressuurwedstrijden rijden met laarzen met veters hoor....we wilden eigenlijk met maar we wisten niet dat je geen dressuurwedstrijden mag rijden met veters dus hebben we maar de laarzen zonder veters gekozen.![]()
Maar het zal wel..