BitchyWitchy schreef:Heb je hem daar in pension staan of heb je hem weggegeven/verkocht???
hij staat er eigenlijk gewoon op rust
ik heb er niks voor gekregen maar moet er ook niets meer voor betalen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BitchyWitchy schreef:Heb je hem daar in pension staan of heb je hem weggegeven/verkocht???
Mizz_Lynnie schreef:BitchyWitchy schreef:Heb je hem daar in pension staan of heb je hem weggegeven/verkocht???
aerdenhout1 schreef:En daar wringt de schoen dus. Je weet eigenlijk helemaal niet of je paard word verwaarloosd! Je bent boos omdat ze niets van zich laten horen. Nou meid...welkom in deze boze wereld! Dit is zo niets nieuw!!!
Wil je nu echt weten hoe het met je paardje gaat, dan moet je er zelf achteraan en dus heen gaan om te kijken.
, alle dekens en hoefijzers gaan áf en in de prullenbak daar. 

russel schreef:Ik heb nog vollop gras, het hangt er van af waar in Nederland ze staan. 12 paarden op 4 hectare is niet te veel. Het heeft veel geregend, natte wei kan bijna niet anders.
Idd gaan kijken hoe ze er bij staan, of er nog gras is nu het nog geen winter is, of er schoon drinkwater is, of er eventueel bijgevoerd kan worden, of ze droog kunnen staan en liggen. Of er beschutting is, bomen of een schuilstal. Kijk hoe de andere paarden er bij staan. Leeftijd van de paarden speelt ook een rol.
Als het er nu niet best uit ziet, zal ik even wachten hoe het van de winter gaat worden, dan pas kan je over verwaarlozing praten. Heb je zelf gezien van de mok en bevangenheid of van horen zeggen. Verwaarlozing gaat een stap verder.
Wel vervelend dat je niets over je paard kan zien met foto's e.d., mag je wel langskomen als je wilt?
cissy schreef:toch vraag ik me dan wel af hoe je weet dat hij mok heeft, hoefbevangen is en verwaarsloosd wordt, als je geen contact krijgt en geen foto´s en zelf nog niet daar naartoe bent geweest...
van horen zeggen of hoe weet je dat dan?
cissy schreef:goed plan! en blijf rustig, eerst kijken of je gevoel wel zo is en dan pas reageren....misschien is er wel niks aan de hand.
Ik zeg ook wel eens dat ik foto´s zal sturen of contact met mensen op zou nemen maar heb het zo druk dat ik dat ook wel eens vergeet, dat is geen opzet maar gewoon laksigheid of vergeetachtigheid
Mizz_Lynnie schreef:russel schreef:Ik heb nog vollop gras, het hangt er van af waar in Nederland ze staan. 12 paarden op 4 hectare is niet te veel. Het heeft veel geregend, natte wei kan bijna niet anders.
Idd gaan kijken hoe ze er bij staan, of er nog gras is nu het nog geen winter is, of er schoon drinkwater is, of er eventueel bijgevoerd kan worden, of ze droog kunnen staan en liggen. Of er beschutting is, bomen of een schuilstal. Kijk hoe de andere paarden er bij staan. Leeftijd van de paarden speelt ook een rol.
Als het er nu niet best uit ziet, zal ik even wachten hoe het van de winter gaat worden, dan pas kan je over verwaarlozing praten. Heb je zelf gezien van de mok en bevangenheid of van horen zeggen. Verwaarlozing gaat een stap verder.
Wel vervelend dat je niets over je paard kan zien met foto's e.d., mag je wel langskomen als je wilt?
dat weet ik niet, heb al een paar keer contact gemaakt voor te zeggen dat ik langs kom maar daar reageren ze niet op, maar er kwam elke keer iets tussen zodat ik niet kon gaan nu heb ik zelf een auto dus ik rij er gewoon naartoe of ze het nu willen of niet
en van de mok en hoefbevangenheid hebben ze zelf gezegd

Mizz_Lynnie schreef:ik heb in maart een sms gestuurd voor te vragen of alles goed ging
en ze stuurde ja alles is in orde
daar heb ik op geantwoord ik wil het wel weten of hij dood moest zijn
en ze stuurde dood??? haha nee hoor hij is rond en gezond enz
ik heb er veel mee afgezien mok, schurft, hoefbevangenheid enz gehad
Citaat:Dus je hebt een aantal keer gemeld dat je kwam, maar bent uiteindelijk niet op komen dagen?
Ben je er nog een keer geweest sinds je je paard hebt afgestaan?
Ze hebben dus wel keurig gemeld dat er iets aan de hand was ( mok, hoefbevangenheid e.d )
Als ze kwaad hadden gewild, hadden ze je niets verteld.
Ik denk dat het allemaal wel een beetje meevalt, maar dat het niet precies gaat zoals jij had gewild.
Mizz_Lynnie schreef:BitchyWitchy schreef:Heb je hem daar in pension staan of heb je hem weggegeven/verkocht???
Citaat:ik ga daar geen ruzie maken ofzo
als het niet zo erg is dan laat ik het gewoon
is het wel erg dan moet ik toch ingrijpen
en idd misschien is er gewoon niets aan te hand