Met schreeuwen en een mep op zijn tijd minder problemen. Natuurlijk afhankelijk van het probleem gedrag.
Ik denk dat wij mensen paarden best kunnen opvoeden maar bij lange na niet zo correct als zijn soort genoten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niinatjuh schreef:smurffie schreef:bedenk is zo : een kind leert niet van een ander kind praten nietwaar? een kind leert niet van een ander kind wat wel en niet mag, een kind leert niet van een ander kind te lopen..
Toch kan je een kind niet zonder andere kinderen in zijn omgeving laten opgroeien ..
Mee eens =D
Niinatjuh schreef:smurffie schreef:bedenk is zo : een kind leert niet van een ander kind praten nietwaar? een kind leert niet van een ander kind wat wel en niet mag, een kind leert niet van een ander kind te lopen..
Toch kan je een kind niet zonder andere kinderen in zijn omgeving laten opgroeien ..
Mee eens =D
achterburen hebben elk jaar een weide van merries en veulens, prima combie
!
(de zeg neit dominante en erg lief voor veulens ruinen
)
) en hoort op te groeien in een kudde met allerlei soorten paarden (qua leeftijd, qua types, qua geslacht).
Less schreef:Ik zou mijn paard nooit meer naar de opfok doen waar paarden ruim 6 maanden van het jaar binnen staan. Helaas gebeurt dit maar al te vaak (zomer uitgesloten) en worden de paarden 1 keer in de zoveel weken in de paddock gegooid, blessure tijd!!!
Fem_daf schreef:Less schreef:Ik zou mijn paard nooit meer naar de opfok doen waar paarden ruim 6 maanden van het jaar binnen staan. Helaas gebeurt dit maar al te vaak (zomer uitgesloten) en worden de paarden 1 keer in de zoveel weken in de paddock gegooid, blessure tijd!!!
Fem_daf schreef:Less schreef:Ik zou mijn paard nooit meer naar de opfok doen waar paarden ruim 6 maanden van het jaar binnen staan. Helaas gebeurt dit maar al te vaak (zomer uitgesloten) en worden de paarden 1 keer in de zoveel weken in de paddock gegooid, blessure tijd!!!
Jeetje, dat valt bij mij dus echt niet onder een opfok! Komt op hetzelfde neer als een legbatterij! dat dat bestaat joh..
. Dan ga ik niet met snoepjes lopen hannessen, hoor. 
), dan ben ik blij dat hij op deze manier helemaal begrijpt wanneer hij iets goeds heeft gedaan......
en al helemaal vaak (eigenlijk altijd) met mijn stem!