Pijn in mijn knie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NAV

Re: Pijn in mijn knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 13:26

ik heb geïrriteerd kraakbeen in mijn knie en ben hypermobiel. naar de fysio geweest en die zegt dat ik een spiercorset moet aanleggen, oftewel veel trainen..
maar heb er dus last van na paardrijden/dansen/op hakken lopen/trappen lopen.

je kan zo veel dingen hebben die niet goed zitten in je knie, de enige manier om hierachter te komen is langs de fysio te gaan zodat zij kunnen kijken wat er in jouw geval aan de hand is.

succes ermee

eef_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:38

ik had ook altijdlast van mijn knieen als ik afstapte en ik had het op de manege meestal bij hetzelfde paard.
nu ben ik erachter gekomen dat ik op dat paard gewoon zo verkrampt zit dat het daardoor pijn gaat doen. dus ik probeer nu zo ontspannen mogelijk te zitten maar soms heb ik er ook nog steeds last van.

Lovetrees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 14:45

Ik heb dat ook gehad bleek dat ik een scheurtje in mijn miniskus had.
Maar als je je been in rek verband doet helpt het wel al meer tegen de pijn maar als het lang blijft zou ik toch maar even naar de dokter gaan.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:46

ik had ook zo iets en nu heb ik blijkbaar te slappe kruisbanden, niets aan de hand die kun je gweoon trainen:) Weet niet of dit bij jou ook het geval is, anders misschien keertje fysio bezoeken inderdaad...

Hoop dat je ervanaf komt:)