Er werd niet naar de slacht gebracht ofzo
Moest ik mijn paard (wat ik niet heb) willen verkopen zou de politie zeker een bod mogen doen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Beter adres kun je niet krijgen. Als je hem wilt verkopen dan weet je zeker dat ie het daar goed heeft.Ik ben in Rotterdam wel eens op stal geweest. Mooi, ruim, functioneel. Beperkte weidegang. Hoefsmid komt netjes op tijd etc.
Ze kunnen de stad in moeten maar ook wel eens naar het strand.
Maar ik denk ook dat ie daar een heel goed adres zou aan hebben.
Gitta1977 schreef:Of ze testen hem 3 weken en komen erachter dat hij het werk toch niet aankan, heb jij een verkloot paard terug... Die verhalen zijn er (helaas) ook... Ik zou hem dus niet op proef meegeven.

) Noukie schreef:De meeste die binnen 3 weken al weg zijn, komen gewoon niet door de keuring. En tot die tijd is er echt weinig aan verkloot over het algemeen. Hooguit komen ze dan veel aan de molen en weinig onder het zadel, maar dan lever je hooguit in op bespiering. (en kan je bij jezelf te rade gaan waarom je een paard dat niet goed is op de foto verkocht hebt aan iemand die als eis stelt dat ze wél goed zijn)
nikita_benno schreef:maar vergeet niet je moet eerst een aantal jaren de straat op voordatje politie te paard word
daffodil schreef:nikita_benno schreef:maar vergeet niet je moet eerst een aantal jaren de straat op voordatje politie te paard word
Ik ga dus echt niet zelf bij de politie......