Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
linky schreef:Boxdeur op slot doen, eerst afrekenen en dan het slot er af............. ik zie het al voor me, mooie praatjes, geld vergeten , komen ze "morgen" wel brengen (niet dus!).
Wees gewaarschuwd, laat ze eerst alles betalen!

nuvel schreef:geleerd heb ik er zeker van .
ik moet het eerst nog maar zien dat hij komt.
mijn moeder had hem aan de telefoon en hij wou het oplossen door nog een aantal keer de paarden te bekappen maar ben daarvoor nu dus wel een contractje aan het typen .
want het gebeurd me geen 2 de keer .
ik laat het jullie nog weten of hij hem werkelijk is komen halen .
hij deed tegen mijn moeder super schijnheilig dus ben benieuwd .
tamary schreef:nuvel schreef:geleerd heb ik er zeker van .
mijn moeder had hem aan de telefoon en hij wou het oplossen door nog een aantal keer de paarden te bekappen maar ben daarvoor nu dus wel een contractje aan het typen .
Nakomen contract zou ik niet op rekenen gezien het gedrag tot nu toe. Het afleveren van professioneel werk als hij wel komt opdagen eigenlijk ook niet.
Simpele rekensom: 500 euro (stalling + training) X 4,5 maanden = 2250 euro - 160 euro (1x alle paarden bekappen) = 2090 euro te betalen. Is die pony dat waard als verkoopprijs? Zo ja kan je inderdaad kijken naar beslaglegging van de pony.
tamary schreef:nuvel schreef:geleerd heb ik er zeker van .
Nakomen contract zou ik niet op rekenen gezien het gedrag tot nu toe. Het afleveren van professioneel werk als hij wel komt opdagen eigenlijk ook niet.
Simpele rekensom: 500 euro (stalling + training) X 4,5 maanden = 2250 euro - 160 euro (1x alle paarden bekappen) = 2090 euro te betalen. Is die pony dat waard als verkoopprijs? Zo ja kan je inderdaad kijken naar beslaglegging van de pony.
juval schreef:ja maar, ze hebben het toch nooit over geld gehad bij de eerste gemaakte afspraak.
Paard zou beleerd worden in ruil voor bekappen..
dus de afspraak was imo dat het met gesloten beurzen zou gaan...
dat de hoefsmid zich niet aan de afspraak houdt om het paard te halen betekent niet automatisch dat hij moet gaan betalen. Hij kan er voor kiezen om zijn 'schuld' door middel van het bekappen van paarden in te lossen.
ik ben benieuwd of hij komt opdagen.

nuvel schreef:thnx vind ik ook .
je laat zo'n beestje niet verhongeren .
ik laat jullie vanavond alles horen .