Eurostar rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LinZZZZ

Re: Eurostar rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:22

oooow bij mij was dat al na 1 x rijden! Is toch normaal voor een broek van maar €80 Ziek
Ik ben er mee terug gegaan en na 2 keer heb een nieuwe broek gekregen want de stof was zo aan het pillen dat hij dun werd. Maar hier kreeg ik het gelijk weer op andere plaatsen. En ik ben heel zuinig op mijn broeken! Nergens komen deze in aanraking met klittenband of iets.
De stof van de Klara 450 is gewoon zeer slecht. Ze gaan wel even mee maar echt mooi is het niet. Ik heb meerdere Klara's en die pluizen allemaal.
Ik snap niet dat er mensen zijn die deze broeken of deze stof van goede kwaliteit vinden. Kan er echt niets positiefs over zeggen. Ach ja... volgende keer geen Klara meer!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:12

Ik heb het ook, na aantal keer rijden al... Dus die koop ik niet meer. Knipoog

Loshana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 18:22

Ik heb het een klein beetje, niet heel erg duidelijk gelukkig.
En een paar draatjes gaan een beetje uitsteken.
Maar die van mij is al wel vrij oud.

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 08:45

Dat is bij mijn witte Eurostar ook zo,
ik hou sowieso niet van Eurostar rijbroeken.
Ze kriebelen op de een of andere manier heel erg, alsof het van wol gemaakt is ofzo Clown
En ze zijn altijd te lang bij mij.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:15

Ik heb nu 2 jaar een zwarte Eurostar Klara, daar heb ik in de knieholtes wat pluisjes (van mijn laarzen?).
Eurostar bevalt me erg goed, superkwaliteit, zit erg lekker, vandaar dat ik gisteren nog een Eurostar heb ingeslagen. Vork

henny0210

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 17:39

ik heb een eurostar rijbroek katoen met van die zakjes op je kont , 1 x gewassen was zwarte broek en is gelijk al stuk lichter geworden en inmiddels is ie zewat grijs !! vind dat niet kunnen denk dat ik er maar mee terug ga naar de winkel

ilieben

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:56

Ik heb 1 eurostar rijbroek en eigenlijk geen problemen mee.
Nou ja, het is een zwarte en nu na ruim een jaar zie ik wel dat hij wel wat valer is geworden, maar hij zit er niet minder lekker om hoor!

henny0210

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:21

ja bij mij is het helaas al naar 1 x wassen valer aan het worden ! wel jammer, maar bij andere broeken van eurostar heb k echter nooit problemen !

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 19:22

@ henny0210: Ik heb nu ook die met die zakjes op de achterkant, maar dan in het donkerbruin.
Hij zit nu voor het eerst in de wasmachine, so we shall see. Bloos

henny0210

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:53

Puissance schreef:
@ henny0210: Ik heb nu ook die met die zakjes op de achterkant, maar dan in het donkerbruin.
Hij zit nu voor het eerst in de wasmachine, so we shall see. Bloos

ik ben der inmidddels mee naar de winkel geweeest en ze hadden al 4 klachten erover! dat ie dus snel vaal word

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:01

Die broek met zakjes, de Eurostar Domino daar heb je een katoenen en een thermo versie van. Ik heb de katoenen en die word inderdaad vaal. Maar dat kan je nog beter hebben als een broek die flink gaat pluizen. Dit heb je weer met de Klara 450 stof. Ik vind Eurostar over het algemeen goede kwaliteit maar de broeken zijn minder goed.

Danielle_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:05

Mijn eurostar, trouwens al mijn rijbroeken behalve mijn mondini van Divoza, hebben ook pluisjes tussen mijn benen. Ik zie dit als normaal gebruiksslijtage. Ik koop eigenlijk nooit broeken boven de 100 euro, daar kan het ook aan liggen hoor. Heb geen ervaring met bijvoorbeeld Anky of Cavallo

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:07

nou ik wil niet veel zeggen maar naar 1x dragen noem ik geen gebruiksslijtage gewoon slechte kwaliteit van de stof

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:44

Ik heb dat ook met mn ES Klara...maar niet na 1 x. Begint nu pas echt en een heb ik al 3,5 jaar aan...nouja dan mag het Tong uitsteken
Pluisjes kun je wel eraf krijgen door er (voorzichtig!) met scheermesje langs te gaan.

vallyke_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:14

heb ook een eurostar broek gehad en daar had ik dat ook bij. ook onder aan de pijpen waar je sokken zitten. ik weet niet wat er aan te doen is maar ik vind het echt een heel fijn merk.

Danielle_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:20

Bij mij was het ook zeker niet na een keer hoor, pas na een half jaar. Ik vind eurostar hele mooie broeken hebben. Ik merk alleen dat na iedere keer wassen de stof wat gekrompen is, na een uurtje dragen heb ik hem dan weer lekker uitgelopen, hebben jullie dat ook wel eens?

Espiranza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:06

eurostar rijbroekken vindt ik het beste nog zitten zeker voor dressuur

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:13

Citaat:
Ik heb meerdere Klara's en die pluizen allemaal.
Ik snap niet dat er mensen zijn die deze broeken of deze stof van goede kwaliteit vinden. Kan er echt niets positiefs over zeggen. Ach ja... volgende keer geen Klara meer!

Als ze zo slecht zijn, waarom heb je dan meerdere Klara´s...?

Maar goed.. ik heb ze ook.. al jaaaaaaaren en ze pluizen inderdaad, maar dat is ook het enige.. Ik vind het dus wel kwaliteit en ben ook zeker met de pasvorm blij.. ze zitten gewoon goed..!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:15

Ik heb mijne nog niet zo lang, maar heb nog geen pluisjes gezien..

Het is wel een verdomd lekkere broek zeg! Kwijl
Eens aangetrokken wil je hem bijna niet meer uit doen!

Love_Nola_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:17

Ja heb pas ook eurostar blauw gekocht!,, goede kwalitiet,, heb ledere zitvlak,, of hoe dat ook heet. Bij mijn bruine eurostar met ledere zitvlak zitten al naten in ,, bij mijn knieen. Misschien ergens bij vastgezeten ofzo,, maar lijkt me stug. Ik vind ze wel super zitten!!

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:13

Omdat ik ze in een keer heb gekocht misschien??? Ik heb er nu nog 2 en ik heb ook meerdere merken rijbroeken. Met mijn zwarte Klara moest ik al gelijk terug want die stof was niet meer te redden. Gelukkig mocht ik bij Hypo een andere uitzoeken en nu heb ik een Pikeur (heerlijke broek!). De andere Klara's pluizen ook allemaal (op andere plaatsen). En ik doe er toch niets geks mee. Heb de broeken nog geen jaar.
Heb hier op bokt al eens eerder een topic over geopend. Het schijnt dat het echt alleen de Klara 450 stof is die zo slecht is. Dus degenen waarbij dat niet is hebben misschien de andere stof.

Lame schreef:
Citaat:
Ik heb meerdere Klara's en die pluizen allemaal.

Als ze zo slecht zijn, waarom heb je dan meerdere Klara´s...?

Maar goed.. ik heb ze ook.. al jaaaaaaaren en ze pluizen inderdaad, maar dat is ook het enige.. Ik vind het dus wel kwaliteit en ben ook zeker met de pasvorm blij.. ze zitten gewoon goed..!

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:17

Ik heb mijn broek ook al heeeel lang maar heb nog geen pluisje gezien. Of ik heb natuurlijk niet goed op gelet Clown

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:24

Ik heb ook een klara, al tien jaar ofzo. Een heerlijke broek, zonder pluizen. En , ja ik rij er ook mee.