Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LiSSy schreef:600 euro aan stalling, lessen en wedstrijden vind ik ook heel erg veel hoor.
zelfs hier in het westen heb je een leuke stal voor 300 euro, ik kan me niet voorstellen dat je 300 euro per maand kwijt bent aan hoefsmid, lessen wedstrijden e.d.
WenK schreef:LiSSy schreef:600 euro aan stalling, lessen en wedstrijden vind ik ook heel erg veel hoor.
zelfs hier in het westen heb je een leuke stal voor 300 euro, ik kan me niet voorstellen dat je 300 euro per maand kwijt bent aan hoefsmid, lessen wedstrijden e.d.
Het KAN wel hoor. Ikzelf ben 40 euro per week kwijt aan lessen, maakt 160 per maand. Komt straks nog springles bij, eens in de 2 weken, is 50 per maand. Als je dan nog veel wedstrijden rijd (misschien een trailer moet huren?) kost dat ook nogal. Misschien is 300 ruim gerekend, maar heel onrealistisch is het niet.
Vaste lasten momenteel:
poes schreef:saroanda: kom lekker in ons stoptopic, dat bespaart je al 120 euro
Wat doe je dan telkens met dat tekort?
) is goed van kwaliteit en gaat jaren mee. Ben er ook zuinig op.
) we gaan nooit op vakantie,

Dus echt wakker liggen over dit onderwerp hoef ik niet te doen. Heb een eigen huis, firmawagen met tankkaart, enzo