en de andere manege in de buurt daar moest het personeel het ook allemaal halen! Het ging om een certificaat, weet niet precies of het een veiligheidscertificaat was. maar iig ene belangrijk iets voor de verzekering.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en de andere manege in de buurt daar moest het personeel het ook allemaal halen! beantsje schreef:Da's dus niet (meer) waar. SRR heeft het convenant met Natuurmonumenten een paar jaar geleden opgezegd. (vroeger betaalde SRR van de 2jaarlijkse bijdragen geld aan Natuurmonumenten, dit was bestemd voor het onderhoud van ruiterpaden. Alleen werd het daarvoor niet gebruikt).
Tegenwoordig geeft natuurmonumenten zelf dagkaarten uit voor deze gebieden.
Waratje schreef:MandyR schreef:Ik hem hem ook ooit eens gehaald. Na 14 jaar betalen heb ik hem laten verlopen. Er is nog nooit naar gevraagd of ik hem wel had. Het enigste voordeel is dat je regelmatig zo'n blaadje thuis gestuurd krijgt.
Ja, da's een leuk blaadje om het spelletje "zoek de fouten" mee te doen
) popez schreef:de theorie over bijvoorbeeld in het verkeer te gedragen vind ik lang zo gek nog niet.
) in zo'n gebied waar het verplicht is ('t Gooi), maar ik rij dus illegaal zonder ruiterbewijs rond.
), maar voor mij is het door een emailuitwisseling met het SRR een principe kwestie geworden en ik vertik het.