Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
en ik ben het echt helemaal eens met alles wat jij zegt!Citaat:Ik ben het echt helemaal eens met alles wat Cissy hier in dit topic zegt!
knooopje schreef:ik laat mijn 4 jarige los voor de klep loopt er zelf in!vanaf dag 1 weet hij wat de bedoeling is,hij weet wat hij aan je heeft en waar die aan toe is,hij durfde ook eerst de klep niet op,geen gemiep duidelijk en eerlijk.
cissy schreef:In het belang van het paard had ik bijna wat onaardigs gezegd over deze situatie maar ik doe het niet uit respect voor jou en de manier waarop je dit wilt oplossen ondanks dat het niet jouw probleem is. Ik vind je zusje en je ouders erg egoistisch dat ze hun eigen belang voor het belang van het paard laten gaan.
Het paard in kwestie is niet gebaad met deze quick fix (dierenarts bellen en sederen, want dat gaat gebeuren begrijp ik uit je reactie) maar het is jullie beslissing.
Het is jammer dat je zo´n eind weg woont en ik echt niet weg kan zondag, ik had je graag ter plekke geholpen.
Ik wens jullie en het paard in ieder geval veel succes zondag en duim voor jullie dat het goed afloopt!

stuiter al als het paardje even omhoog gaat, wat ben ik toch blij met mijn eigen paardje!)
. maar misschien doet ze dat ook wle helemaal niet, ik wil alleen dat er niemand gewond raakt.
.
met de oortjes naar voren zelfs!
ik ben nu helemaal vrij zeker ervan dta ze de trailer helemaal niet eng vind, maar dat het meer een machtsstrijd van haar kant is, die ze vroeger bij de vorige eigenaren een aantal keer heeft gewonnen of iets dergelijks. De hele reis ging verder ook voorbeeldig, en ze staat nu lekker op haar plekje in den haag. Uiteraard gaan we alsnog wle hulp zoeken, want ook als het een machtsstrijd is moet dat gewoon afgeleerd worden, ze moet gewoon de trailer in, en volgende keer hebben we misschien niet twee deuren waar de trailer tussen kan.
maar belangrijkste is dat alles goed is gegaan!
zie je nou dat het heel moeilijk is te beoordelen hoe een paard werkelijk denkt? Jullie dachten iets heel anders dan het paard zelf, wat een floepert hè!