Bekend zijn is ook maar betrekkelijk...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dressage_ schreef:Bart Bax ; clinic vorig jaar meegereden + hij komt ook uit Luyksgestel dus vaak les van gehad enzo
Miranda van Mierlo ; krijg ik elke week les van en zij rijdt Lichte Tour
)
(zie onderschrift)
(voor de meeste
)
heb er wel zin in, ben heel benieuwd! Mindfields schreef:Van Herman Wientjes, Edward Gal, Christine Stuckelberger, Jan Willem Vooren en mijn verloofde hielp me toen ie daar nog tijd voor had ook wel eens(zie onderschrift)
Edward vond ik niet fijn, moest aan mn paard gaan trekken in de overgangen terug en daar hou ik niet van. Heb ook maar 1 clinic meegedaan toen.
Herman gaf me les omdat hij het paard kende en we hem samen weer opgebouwd hebben tot ie weer vertrouwen in de hand had(paard was gruwelijk verreden op handelsstal). Beviel goed toen.(is wel al zo'n 9 jaar geleden hoor)
Christine Stuckelberger heb ik in februari dit jaar samen een demo mee gedaan in Duitsland op een beurs. Was erg leuk, heel lief voor de paarden is ze en daar hou ik van.
Jan Willem Vooren heb ik 8 jaar geleden een jaar les van gehad, was super.
Nouja en mijn verloofde had vorig jaar nog wel eens tijd maar tegenwoordig niet meer omdat hij zo volgeboekt is met clinics in binnen- en buitenland dattie echt bijna nooit thuis is.
Dus momenteel ben ik lesloos maar red me prima.
Somebody_ schreef:Ik train bij Theo Hanzon. Bekend zijn is maar betrekkelijk, wanneer is iemand bekend?!
)
ess190576 schreef:Meisje dat mij veel helpt met Lorena heeft een paar weken geleden een les met Lorena van Bart Bax gehad.
Hele rustige man.....
Leuk om te zien.

)