Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kostolany schreef:Waar ik weer helemaal over begin te twijfelen is een trailer met andere auto te kopen of toch dan maar een vrachtwagentje, oldtimer op b rijbewijs. Dit zou bijna voordeliger zijn dan een auto en trailer aan te schaffen. Wat zijn jullie voors en tegens voor de trailer met auto en de voors en tegens van een vrachtwagentje? De auto is verder niet nodig bij ons we hebben andere wagens.
Kostolany schreef:Ik ga morgen bij een aluminium 2paardstrailer kijken voor ongeveer 2600 euro uit 1993. En eentje uit 1995 voor zelfde prijs. Daarna is de auto nogeens 4000 euro ongeveer oldtimer. Tja en dan zie ik die vrachtwagentjes en denk ik?? dat is ook iets als ik een goede oldtimer vind. Die blijven nog onder de prijs van auto trailer. Graag jullie mening met voor en tegens. Ik twijfel heel erg.
Kostolany schreef:TJa ik vind ze wel met genoeg laadvermogen...staat tja dat is zoeken. EN ik heb niet alleen b maar ook E en mag dan al veel meer mee nemen dan gemiddeld.
Tja Mercedus Benz G klasse waren we naar aan het kijken als er een oldtimer bij komt deze halen we uit spanje of italie of oosterijk. Dat is betaalbaar en omkeuren kost ons maar 150 euro. EN geen wegenbelasting en verzekering 100 per jaar max.
Kostolany schreef:Zeg ikke, doe jij veel met trailers? In de zin van handel ofzo? Ik dacht laatst een advertentie te zien daar stond ook Ikke bij? maar kan me vergissen? Als je dat doet..dan zie bovenstaande van mij want ik wil heel graag zn trailer maar een nieuwe wordt iets te duur.