Ervaring met de laars Petrie Hampshire?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Ervaring met de laars Petrie Hampshire?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 07:51

Ik zelf heb deze niet, maar 2 vriendinn van mijn hebben ze wel. hun vinden ze lekker rijden maar hebben nare ervaringen met de rits, rits ging zeker 2x in het halfjaar stuk.

Elisah1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 16:10

SteffiiY schreef:
Ik zelf heb deze niet, maar 2 vriendinn van mijn hebben ze wel. hun vinden ze lekker rijden maar hebben nare ervaringen met de rits, rits ging zeker 2x in het halfjaar stuk.

Ik heb nog nooit last gehad met de rits!
Ik heb goede spray, en spray de ritsen daar na het rijden mee in! Ja
Ze doen het nog super!! Haha!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 18:50

Heb m nu bijna 2 jaar en nog nooit wat aan de ritsen gedaan. Doen het nog steeds Ja

Quissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 21:28

Ik heb de Glasgow, die met de veter. Telefonisch was mij toegezegd dat het een goede laars met een vernieuwde coating was. Hij zou zeker langer dan een jaar mee gaan. Vork
Vervolgens de laars gekocht, hij zat echt heerlijk, geen inlooppijn enzo en ze rijden echt geweldig, een heel goed contact met het paard en lekker soepel. Ik heb ze het eerste half jaar alleen op concour gebruikt en daarna ook met "gewoon" rijden. Ik heb ze alleen aan op het paard, verder loop ik op mijn schoenen. Veel te slijten hadden ze dus niet, ik heb maar 1 paard. Daarnaast heb ik ze elke keer na het rijden schoongemaakt met zo'n Petrie clean pakketje (die cleaner wax en kiwi schoensmeer).
Binnen een jaar zat er een groot gat in de coating. Niet alleen wat grijs of minder zwart, nee echte en gat. De laarzen zijn terug gestuurd naar petrie, ze hadden immers beloofd dat de laarzen vernieuwde extra goede coating zouden hebben. Reactie van petrie: normale slijtage Koe Geen cent wordt er vergoed, ondanks de telefonische belofte..Daarnaast beginnen nu, na ander half jaar, de ritsen moeilijk te lopen. Het gat in de coating heeft inmiddels een doorsnede van ruim 5cm, ziet er niet uit.
Krijg nu van de winkel als service een paar nieuwe cavallo's Haha! Wel raar dat Petrie eerst beloftes doet en vervolgens niets nakomt...

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 14:11

Zeker raar Quissie geen stijl van Petrie maar wel aardig van die winkel dat je nieuwe laarzen mag uitkiezen

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:29

hey!
ik zocht al een tijdje een topic over Petrie Hampshire laarzen ! Haha!
ik ben van plan om ze ook te kopen.
ik hoor veel positieve dingen zoals ze zijn zo ingelopen.
maar ook wel wat negatieve... over dat slijten enzo.
hebben jullie daar snel last van? slijten?
want ik ben ze namelijk van plan om eerst ze goed in te lopen en zo nu en dan even met trainen aan zodat ze echt soepel worden, en daarna alleen gebruiken voor wedstrijden.

Groetjes

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:38

Ik heb ze nu 1,5 jaar.
Ze zaten meteen vanaf het beging goed inlopen heb ik totaal geen probleem meegehad.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 16:57

HAR-->RUI