Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Robijntjah schreef:Een kruising fries...
*zoekt naar foto's van je aanwinst*.

!amj schreef:Ja, zul je altijd zien dat je een leuk paardje tegenkomt aan de andere kant van het land. Dat had ik zelf ook, ik vond de mijne in Groningen terwijl ik in Zeeland woon!
heb mijn paard gevonden enkele dorpjes verder! Maar daarvoor hebben we natuurlijk veeeel rondgereden.

Robijntjah schreef:Het stomme is, ik was ook niet heeel intensief opzoek, ben er gewoon per toeval tegenaan gelopen! Heb er dus ook maar 1 gekeken, en die is het

Less schreef:LauEef: mijn vader woont tegen Belgie aan dus ik zou best eens die richting op kunnen kijken maar ben bang dat de rontgenologische keuringen heel anders zijn dan in Nederland. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Wellicht wat de boer niet kent, dat .... Ik zit ook te wachten op de herfst!
) maar toen bleek dat hij nog wel een leuke 2,5 jarige Parcival wist staan. Hij ging dit weekend kijken en laten weten of het wat voor mij zou zijn. Hij had ook nog ander paard gezien maar die liet zijn tong uit zijn mond hangen tijdens het rijden. Zelfs als er nog niemand opzat maar hij wel bitje in had... dat is natuurlijk niet echt ideaal op wedstrijden....