trektochten met paarden in het buitenland?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: trektochten met paarden in het buitenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 07:11

Is al aantal jaar geleden hoor, weet het precieze bedrag niet meer, maar weet wel dat dat zat meeviel, maar een paar honderd meer (incl. vliegen). Anders was ik ook niet gegaan Haha!

Kasty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:14

Heeft iemand toevallig ook een mooi adres in Noorwegen? Het lijkt me wel wat om daar volgend jaar heen. Liefst zonder een reisorganisatie!

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 19:50

Nogmaals thanks voor al jullie tips!
We hebben geboekt! Ik ga samen een vriendin :D!!
Een trektocht in Kroatie :D

Wij vliegen 22 augustus vanaf Amsterdam eerst naar Budapest en vanaf Budapest gaan we door naar Split en daar worden we opgehaald!
Dag 1 komen we gaan en gaan we alles beetje verkennen. We overnachten dan op een boerderij en vanaf dag 2 begint het. We hebben dan een dagtocht en dan krijgen we dus ons paardje aangewezen ;) en overnachten weer op de boerderij.
En daarna gaan we 4 nachten/5 dagen trekken en slapen in tentjes, gebakken forellen eten =)! Ook komen we langs de plivice meren en die schijnen heel mooi te zijn!
Dan alweer de laatste dag, weer bijkomen op de boerderij en dan beginnen we alweer aan de reis terug.
Ik heb er zo'n zin! :):)
NICEEE!
X
Bibi

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 21:08

hennieb schreef:
Heeft iemand toevallig ook een mooi adres in Noorwegen? Het lijkt me wel wat om daar volgend jaar heen. Liefst zonder een reisorganisatie!

Moet het perse een adres in Noorwegen zijn? Ik heb hier een adres waar je trektochten kunt maken met van oorsprong Russische bergpaardjes, Basjkir. In Dalarna. Die provincie in Zweden grenst aan Noorwegen.
http://www.kosack.se/index.htm
Kijk hem rustig door. Er is een ook nederlandse bladzijde over de Basjkir. Het is geen reisorganisatie, maar een klein bedrijfje dat deze paarden in bezit heeft en graag de natuur laten zien.
Heb je moeite met het zweeds, dan wil ik best wel vertalen.

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:31

naatje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:22

Iemand ervaring met trektochten door Ierland?? Goede organisaties?? Wil volgend jaar samen met mijn zus een tocht door Ierland gaan maken :D

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:35

naatje85 schreef:
Iemand ervaring met trektochten door Ierland?? Goede organisaties?? Wil volgend jaar samen met mijn zus een tocht door Ierland gaan maken :D

[BRT] Ruitervakanties,welke?