Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ninz schreef:Eponastable schreef:Dna laten ontleden en zorgen dat je van 'Lammert' zijn resultaten kent en vergelijken...
waar kun je dat vinden?
Toen van mijn hengst het DNA gecontroleerd moest worden (eis bij het stamboek bij goedkeuring, en volgens mij is dit bij alle stamboeken zo dat van de hengsten het DNA profiel wordt bepaald) kwam de vraag terug van Van Haeringen welk stamboeknummer de vader had, omdat ze 3 Lamento III's in het bestand hadden. (Overigens 3 keer dezelfde, goedgekeurd voor 3 stamboeken dus had ie ook 3 stamboeknummers
).
Neonlight schreef:Contact opnemen met Van Haeringen, die hebben het DNA-materiaal opgeslagen liggen.Toen van mijn hengst het DNA gecontroleerd moest worden (eis bij het stamboek bij goedkeuring, en volgens mij is dit bij alle stamboeken zo dat van de hengsten het DNA profiel wordt bepaald) kwam de vraag terug van Van Haeringen welk stamboeknummer de vader had, omdat ze 3 Lamento III's in het bestand hadden. (Overigens 3 keer dezelfde, goedgekeurd voor 3 stamboeken dus had ie ook 3 stamboeknummers
).
lammert was namelijk een friese dekhengst