Ir111 schreef:ikke schreef:Ga je dan ook een rijopleiding doen? Het gros van wat ik op wedstrijdterreinen zie klooien met een 4x4 heeft de ballen verstand van het rijden ermee, komt evengoed niet weg.![]()
Daarbij, die 2x per jaar dat je op een echt nat grasveld staat zou ik me er lekker uit laten trekken door een trekker. Een personen wagen rijdt vele malen comfortabeler en zuinger. Ik rij zelf een Ford Mondeo met een 2 liter moter en ben er echt super tevreden over. Rijdt comfortabel, trekt echt prima en is relatief zuinig. Benzine 1:12, bij veel snelweg zonder file zelfs nog zuiniger.
Trek sporadisch mijn trailer wel es met een Feroza, ziet er leuk uit zo'n wagentje voor je trailer maar ik vind het uiterst oncomfortabel en dat kreng zuipt alsof er een gat in de tank zit!
Ik zou niet eens op dat natte grasveld gaan staan! Laat een ander z'n auto maar naar de kl*te helpen door die trekker, mij niet gezien. Al eens wat "schadegevalletjes" gezien, wordt je niet blij van, evenmin als die 4x4-bezitters kunnen rijden, kunnen die trekkerchauffeurs auto's slepen.
Ik heb veel gereden met dikke 4x4's (Range Rover, Discovery) en dat het zuipt, kan ik mee leven (LPG) maar er gaat gewoon niks boven een vrachtwagen.

sorry ikke ) door elkaar haalt. 
Maar misshcien is er dus een optie, ik ga er niet van uit.. Maar wie weet.