Mooie goede rijlaarzen (200/300 Euro)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DenK4ever

Re: Mooie goede rijlaarzen (200/300 Euro)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:32

Mijn zoektocht naar leren laarzen is vandaag ook officieel begonnen, dus even een stipje Haha!

Ik was helemaal verliefd op de MH Caliber laars, maar die is er niet in mijn maat..
bijkomend "probleem" voor mij is namelijk ik een kleine voet heb maar een stevige kuit, in verhouding met mijn voet dan Nagelbijten / Gniffelen

_Niki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 18:26

Ik ben gisteren naar de ruitershop bij ons in de buurt geweest, heb verschillende rijlaarzen aangepast als de DeNiro, verschillende derby's en Petries en ook de Cavallo Winner die heel erg in de smaak viel, gelukkig viel ik net binnen de standaard maten Haha!
Bijdeze iedereen erg bedankt! Ik was nu beter geinformeerd over leersoorten en merken (dan voorheen, dure miskoop). Ik ben erg blij met mijn Cavallo Winners, ze zijn mooi hoog maar hebben geen hele hoge kap (wat me opzich niet erg stoort).

frannyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:26

Ga eens naar van Huet in Bunnik, die heeft heel veel merken en geeft hele goede adviezen, hij kijkt naar wat je wil en wat er bij je past.
Ik heb zijn huismerklaarzen en die zitten heerlijk!

Kiwi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:35

_Niki schreef:
Hee,
ik ben op zoek naar lederen rijlaarzen, met een mooie hoge dressuurboog. Ik wil zeker geen goedkope rijlaarzen maar ook geen hele hele dure. Zo rond de 2 a 300 euro.
Hebben jullie nog tips? Graag zou ik een rits binnen voor willen of helemaal geen. De petrie laarzen vind ik erg mooi, maar schijnen verschrikkelijk te zijn met inlopen.
Mijn oog is ook gevallen op de lipica rijlaarzen, maar durf het niet zo goed aan omdat ze 'goedkoop' zijn en ben bang voor slechte kwaliteit.
Ook vind ik de Koninks (vast niet goed geschreven Bloos ) erg mooi, weet iemand waar ze ze verkopen en wat de prijzen ervan zijn?
Groetjes

Ik heb Petries. Het inlopen doet even pijn maar dan heb je echt wat. En persoonlijk vind ik Petries het mooist qua vorm...

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 17:47

Ik krijg als het goed is ook leren laarzen voor mijn verjaardag, wordt dan 16.
Dus ben ik ook alvast een beetje aan het kijken..
zit eigenlijk te twijfelen tussen Petrie Anky en Lipica..
ik wil namelijk wel hoge dressuurboog, en als ze op maat gemaakt moeten worden en ik zou voor Petrie gaan dan neem ik Petrie Standaard met hogere boog, maar ik weet nog niet echt voor wat voor laars ik zou gaan dus kijk hier gewoon even mee Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:24

Ik heb zelf de Ariat Bromont, 270, goede pasvorm etc... Echt heel fijn... Lachen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 22:18

Ik heb Soubiracs met rits achteraan en zonder veters. Cavale denk ik.
Het zijn droomlaarzen qua inlopen en voor de rest heb ik ze al 3 jaar, geen enkel probleem mee gehad. Ze waren ergens achteraan de tweehonderd, €275 denk ik.