Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lieke4quike schreef:Niemand meer?
jammes schreef:lieke4quike schreef:Niemand meer?
Jawel, hier nog 1: Cavallo heeft leren rijlaarzen (junior) met een uitneembare zool. Wanneer je deze zool eruit haalt, zijn de laarzen 1 volle maat groter. Da's op zich wel handig, maar aan deze handigheid hangt wel een prijskaartje van 199,00 eurie, dus da's dan wel wat minder.
Nomi_Unique schreef:Ik vind leeren rijlaarzen het prettigst, maar die zijn wel duur en je moet ze goed onderhouden. Ik vind chaps minder mooi, maar wel snel en je hebt meer contact met je paard, maar minder stevigheid.
Rubbere rijlaarzen zijn okee, maar ik vind ze niet mooi, maar dat is mijn mening

)

Pikeur schreef:Ik heb zelf op mijn 14e leren laarzen gekocht, maar heb ik nu veel gezeik mee ivm niet meer passen
De imperial riding schoenen vind ik erg mooi!
Ik vind veters niet raar hoor, juist heel netjes
(ik weet alleen niet hoe het eruit ziet onder chaps, en of het wel toegestaan is op wedstrijd?)

). Hoort dit, moet het leer dus nog soepel worden, of moet het eigenlijk vanaf moment één al lekker lopen? 
Pikeur schreef:Ik zou toch voor wat nieuws gaan.
Het paardrijden kan erg vervelend worden met niet lekkere schoenen
Wat denk je trouwens hiervan:?
Da's de maandaanbieding van divoza volgende week, ik heb zelf geen ervaring met deze set maar het lijkt er wel goed uit te zien
Ik weet alleen niet of ze dr ook in het zwart zijn, ik zoek het even op
Ja, het leer wordt steeds soepeler in de tijd dat je ermee loopt
, het zat niet lekker, en ik reed er niet lekker mee..lieke4quike schreef:hoi mensen,
ik ben vanochtend bij de schoenmaker geweest. De laars is open geweest, daar kwam een doormidde gebroken zool uit. Toen de voering weer terug gedaan en vanmiddag mee gereden. Met lopen enz. zit het nu goed, maar met rijden niet echt; ik heb er echt erg last van dat mijn voeten de hele tijd 'zweven'. Wat zouden jullie doen? Nu chaps kopen, of nog zo lang mogelijk volhouden met deze en dan een keer echt iets goeds kopen (hopelijk als mijn voeten uitgegroeid zijn)?
edit: nog een vraagje... Horen leren jophurs (van binnen en van buiten) in de winkel al lekker te lopen? Ik had namelijk de jophurs van Imperial Riding aangepast, maar deze liepen niet fijn en ik kan mijn enkels bijna niet buigen (dus zeg maar hakken uitdrukken ). Hoort dit, moet het leer dus nog soepel worden, of moet het eigenlijk vanaf moment één al lekker lopen?
Pikeur schreef:Oh dat zou me nieteens uitmaken, gewoon alle 2 proberen en kijken wat het lekkerst zit
Kyrseltje schreef:ik ga ervanuit dat die synthetysche, de synthetische chap van HH zijn? wat ik nu op bokt hoor, zijn die niet fijn. Dus dan zou ik verder kijken voor andere synthetische, of toch echt leren..