hebben jullie ervaring met de kia sportage?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tamaramt

Re: hebben jullie ervaring met de kia sportage?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 19:44

in principe heb ik wel meer te besteden maar wil dit eigenlijk niet omdat mijn vriend en ik al een goede nieuwe auto sinds paar weken hebben(vw golf 1.6 dus te licht voor een trailer )
en ik wil nu dus een nieuwe auto waar wel een trailer achterkan
3000 euro is niet mijn max maar veel meer wil ik eigenlijk niet uitgeven
ik wilde eerst anders een daihatsu feroza of suzuki vitara
maar beide auto's werden me ook afgeraden op bokt

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:59

Dan worden de auto's dus wel een hele grote hap uit je leef budget. Jammer dat je dan niet voor de 1.9 Golf bent gegaan, dan had je er een fiat panda voor de boodschappen naast kunnen houden.

B10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:02

Ook wij rijden met een Kia Sportage van 2001,hij is niet echt zuinig rijdt 1 op 9 maar vind het een goede auto voor onze 1,5 paardstrailer (volgens mij mag je er geen 2 paardstrailer mee trekken)
En ik zou willen dat we hem voor 2000 euro konden kopen,wij hebben er 4X zoveel voor betaald 2 jaar geleden..

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:40

Wij rijden met een Kia Sportage van 2000 en hebben bijna alles al laten vervangen onder de motorkap, nu is het weer een keer de startmotor en, weer is, hadden een nieuwe alternator vorige keer gevraagd maar blijkbaar heeft die prutser van een garagist, ondanks een nieuwe gevraagd, er weer een ouder stuk ingezet, kortom het is het ene na het andere. Wij zijn zelfs van de Touring Wegenhulp gesmeten omdat ze bijna elke maand moesten komen. Dit is nu beetje meer als 3 jaar aan de gang. En dan probeer je beetje te sparen (met al die,veel dure, kosten :( vr die k*tjeep zsm te verkopen en weer een degelijk Jeep/Pick-up te kunnen kopen.

Nu kwam ie paar dagen geleden van de garage, bijna alle Kia-garages in verlof en ja, je raadt het al, weer in panne.

Maar vr een trailer te trekken? Prima, geen problemen mee gehad, zelfs niet met een 2 paardstrailer, stond wel telkens maar 1 paard op. Je was alleen niet zeker of ie bleef rijden, heel rot was/is dat !

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 14:07

Mijn ex had en kia sportage, van 1996 of 1998 meen ik.
Zag er super goed uit maar wat een klommel was dat!!
Erger me nu nog aan alle moment dat die auto ons in de steek heeft gelaten, rotbak.
Hij heeft er later een ongeluk mee gehad waarvan ik meen dat hij er zonder kleerscheuren uit is gekomen omdat het een stekte auto is, maar technisch veel problemen heeft.Het maken was ook niet het goedkoopste.
Nee voor mij nooit een kia sportage meer.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 14:11

Oud topic. Ik heb al even geTEMd.

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 15:00

waarom Temmen?! moet ik hier dan echt een ander topic vr openen :??

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 00:22

:j Dat moet inderdaad.