Ik héb het hele topic gelezen en reageer puur op jou reactie (zie quote).
Als je iets niet op een bepaalde manier bedoeld moet je het wellicht anders omschrijven, zoals je het wel bedoeld
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_10_ schreef:@Sall,
Ik héb het hele topic gelezen en reageer puur op jou reactie (zie quote).
Als je iets niet op een bepaalde manier bedoeld moet je het wellicht anders omschrijven, zoals je het wel bedoeld

Jouw paard slaat, dus imo ben jij er dan ook verantwoordelijk voor en niet de andere ruiters.
Sall schreef:In mijn onschuld was ik mij er niet van bewust dat ik het niet duidelijk had omschreven, wat ik bedoelde. Hartelijk dank dat je mij erop wijst
Mij is ook niet echt helemaal duidelijk wat jij nou bedoeld. Dat ik mijn verantwoordelijkheid niet neem?
Daar ben ik het namelijk totaal niet mee eens.
En volgens mij is jouw opmerking ook niet relevant op mijn vraag

Fitzroy schreef:Ik weet niet beter dan dat je niet met versierselen mag rijden en dus het strikje er tijdens de proef uit moet halen.
Optie van haarklemmetje met rood strikje lijkt me een hele goedeDan weet je zeker dat je er nooit gezeur mee krijgt.
En anders gewoon zorgen dat je niemand in de weg rijdtJouw paard slaat, dus imo ben jij er dan ook verantwoordelijk voor en niet de andere ruiters.

_10_ schreef:Sall schreef:euhm toen wist ik dat nog niet, en kwam er iemand in volle draf, achterop rijden.
Als er iemand altijd probeerd uit te kijken, dan ben ik het wel (zeg ik in alle bescheidenheid)
Je praat nu over een enkele keer, dat is wat anders dan je voorheen zei...Sall schreef:@Lia, jammer genoeg is het toch ook vaak bij het ingaan en verlaten van de ring dat het mis gaat
Fitzroy schreef:Ik snap dat misgaan bij in- en uitgaan van de ring trouwens ook niet.
Je wacht dan toch gewoon tot de ruiter voor je op gepaste afstand is uit de ring is voordat jij de ring in gaat of zie ik dat nu zo verkeerd?

_10_ schreef:Voordat je begonnen bent (en dus ook als de voorgaande combinatie nog in de ring is) mag je best praten hoor
Ik wens de volgende combinatie altijd nog succes en praat ook (indien nodig) voor mijn proeven nog gewoon met de lezer
En als de andere combinatie idd vlakbij de A is wacht je toch gewoon even tot ze verder weg zijn.
Roxx schreef:Ja, maar ik bedoel het moment voor A als je zelf de ring moet verlaten. Dan ben je officieel nog met je proef bezig. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één jury is die er een probleem van maakt als je op dat punt tegen de volgende deelnemer zegt dat ze even afstand moet bewaren, maar ja, officieel heb je de proef nog niet beëindigd en mag je niet praten!

_10_ schreef:Dat is per jury verschillend, maar zoals jij het stelt zou de volgende combinatie de ring nog nieteens in mogen tot jij de A gepasseert bent en dus je proef is afgesloten
Urielle schreef:Vroeger werd je geacht voor de proef de rode strik eruit te halen. Enkele maanden geleden heeft er in de Paard en Sport gestaan, dat dit bij de rode strik NIET meer hoeft. Hij mag dus blijven zitten.
Urielle schreef:Is lezen nou zo'n vak? HET HEEFT GEWOON IN DE PAARD EN SPORT GESTAAN: HET MAG!!!