Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rowo schreef:Maar ja... ik heb niet altijd tijd om ze eerst weer een uur binnen te laten staan. En verder maakt het mij weinig uit of ze nat zijn of niet.
Dat andere mensen wel gaan rijden als hun paard nat is heb ik in principe niet veel mee te maken. Het is hun keuze en ik ga niet oordelen of ze dan goed of slecht bezig zijn ofzo, ík doe het gewoon liever niet. Miss_Montana schreef:rowo schreef:Maar ja... ik heb niet altijd tijd om ze eerst weer een uur binnen te laten staan. En verder maakt het mij weinig uit of ze nat zijn of niet.
Ik neem er wel de tijd voor en als ik dat niet heb, ja jammer dan ga ik wel aan de hand wandelen of grondwerkenDat andere mensen wel gaan rijden als hun paard nat is heb ik in principe niet veel mee te maken. Het is hun keuze en ik ga niet oordelen of ze dan goed of slecht bezig zijn ofzo, ík doe het gewoon liever niet.

Miss_Montana schreef:rowo schreef:Maar ja... ik heb niet altijd tijd om ze eerst weer een uur binnen te laten staan. En verder maakt het mij weinig uit of ze nat zijn of niet.
Ik neem er wel de tijd voor en als ik dat niet heb, ja jammer dan ga ik wel aan de hand wandelen of grondwerkenDat andere mensen wel gaan rijden als hun paard nat is heb ik in principe niet veel mee te maken. Het is hun keuze en ik ga niet oordelen of ze dan goed of slecht bezig zijn ofzo, ík doe het gewoon liever niet.
rowo schreef:Wandelen en grondwerk vind ik maar onzin.... Maar goed, ook dat is weer mijn mening. Ieder weet wel wat het beste is voor zijn paard.