Bodem zeer slecht bij wedstrijd, klacht indienen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pallatin

Re: Bodem zeer slecht bij wedstrijd, klacht indienen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 16:43

Rytir schreef:
Tizzy1 schreef:
Super dat jullie de ringen hebben verlegd om de ruiters toch een goede bodem te gunnen!

Maar... als ik het goed lees, dan hadden er al een aantal combinaties gestart en toen zijn de ringen omgelegd en toen moesten er nog een aantal starten? Allemaal in dezelfde rubriek?
Euh... volgens mij is dat niet toegestaan? Iedere combi in dezelfde rubriek moet toch dezelfde kansen hebben?

Dat was juist het probleem, we konden pas na het eindigen van de B- paarden (uit mn hoofd) de ringen ombouwen, inderdaad omdat het tussen de aparte rubrieken niet mag van de knhs... Er was een relatief grote B klasse Haha!.

Haha, wat grappig...wij zijn trouwens idd in de B gestart, dus het ombouwen hebben wij niet meegemaakt Haha!

Maaaikea

Re: Bodem zeer slecht bij wedstrijd, klacht indienen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:01

Ik heb ook die wedstrijd gestart. En idd de bodem was erg slecht, en was er ook niet tevreden over, maar ik heb gewoon goed gesmokkeld. Diepe gaten ontweken en wat slingerend gereden. Dan was het redelijk te doen. Ben helaas door de bodem wel een ijzer verloren en wat punten misgelopen. Ik moet zeggen, bij zo'n bodem start ik geen tweede keer omdat mijn paard er erg veel moeite mee had. Ik zat in de B-dressuur en daarna zijn de ringen omgewisseld. Ik had nog het 'gelukje' dat ik als eerste in de B paarden moest en enkel de pony's voor me had gehad (al hebben paar van die pony's wel goed de boel omgeploegd Knipoog) Organisatie vond ik daarintegen wel top.