Mijn eigen paard is pas 4 en m.u.v. van de Pavo Cup denk ik nog niet dat hij op concours gaat dit jaar. Ik mag nu een erg leuk paard trainen dat ik ook van plan ben om te gaan starten, en ben in bespreking over een paard dat ik langere termijn zou mogen uitbrengen.
Ik ben begonnen met een pony die mijn ouders huurden, later heb ik die (of beter: hebben mijn ouders die van mijn eigen spaargeld) gekocht. Ik heb dus zowel bij de pony's als bij de paarden altijd op eigen paarden gereden, en breng af en toe een paard voor een eigenaar uit.
Antoinette
Geplaatst: 23-01-03 21:00
Ik rij officiele wedstrijden op het paard van mijn moeder, maar voor mij is ze gewoon van mij! Op papier van mijn moeder, maar ik doe altijd alsof ze gewoon echt van mij is. Maar ik moet haar ook nog met mijn zus delen.
En dan nog even offtopic: ik denk dat veel mensen snel al denken dat ze M niveau rijden omdat de oefeningen op zich nog niet eens zo moeilijk zijn. Hetzelfde met Z zodra jij je paard onder controle hebt zijn de oefeningen te rijden. Alleen dan komt er nog de graad van verzameling die mensen vergeten, en ook dat het een stuk moeilijker word als al die oefeningen achter elkaar moeten.
Rocco
Geplaatst: 23-01-03 21:40
Ik rijd nu alleen nog onderling, maar mijn startkaart is binnen dus ga binnenkort ook officieel starten. Met mijn eigen haflingertje.
Jurga
Geplaatst: 23-01-03 21:45
Ik start officieel met Jurga, mijn eigen paard.
daan
Geplaatst: 23-01-03 22:04
Ik start officieel met mijn eigen merrie en als het goed is dit jaar ook met een nakmeling daarvan, die niet van mij is. In praktijk komt het erop neer dat ik dan 4 keer per jaar eens een proefje rijdt..Heb vroeger voor ik eindelijk mijn eigen paard had officieel gestart met het paard van een ander (deeltijd manegepaard) en heb gewoon lol in het hele gebeuren rond die wedstrijden en kijk zeker niet neer op mensen die niet officieel starten, en ook niet op tegen mensen die dat wel doen trouwens...
mrnino
Geplaatst: 24-01-03 09:48
ik rij met mr.niño officieele wedstrijden. L1 dressur en L springen. en ook weleens voor de lol onderlinge wedstrijden. met mijn paard hiebrahim rij ik aleen B dressuur onderlinge.
New-Forest
Geplaatst: 24-01-03 19:57
Ik rij op Melano. Melano is niet me eigen pony maar ik moet haar voor iemand uitbrengen wat ik heel leuk vind. Ik rij L1 dressuur, B Springen en B SGW en dat is allemaal officieel. En SGW vind ik het leukst
Renza
Geplaatst: 25-01-03 19:52
Ik rijd manegewedstrijdjes, op manegepaarden. Op de manege waar ik nu rijd heb ik met alle onderlinge wedstrijden (6) meegedaan en alle zes de keren twee B-proefjes gedaan op Bel.