Drukplekken verdwijnen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Drukplekken verdwijnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 13:55

Beetje tegelijk gepost Haha!
Natuurlijk heb je paarden die liever lui als moe zijn. Ik heb ok zo'n geval staan Haha!
Maar misschien kun je met wat meer krachtvoer de werklust iets opkrikken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:03

Misschien .. maar op zich onder het zadel is ie zo slecht nog niet (zeker niet als er andere paarden bij zijn, de macho Clown).. het is alleen alles wat niks met rijden te maken heeft zeg maar waar ie niks aan vindt .. En dat is volgens mij niet van niet kunnen (door bv. te weinig energie of weet ik het) maar gewoon van het geen zin vinden hebben..

Waarom rondjes draaien aan een lijntje? Omdat dat mens dat wil? Ja daaag, laat mij maar mijn ding doen ... Zoiets is het volgens mij Huilen van het lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:06

Die van mij vindt dat ook, maar soms heeft ze gewoon weinig t vertellen. Zéker als ik vind dat iets goed voor haar is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:10

Ja, uiteraard Ja
Maar ik mis ergens iets van overtuigingskracht ofzo Clown Hoe hard ik ook probeer, het werkt gewoon niet ... Of het werkt wel, een beetje, tijdelijk, ... Heb 'm bv. wel eens een ronde of 5 kunnen laten stappen en 1 ronde kunnen laten draven, dat is volgens mij het meeste dat ik bereikt heb qua longeren Huilen van het lachen En dan kwam dit nog doordat ik eigenlijk ging drijven van achteren uit, dus niet echt het longeren zoals het hoort, ik liep gewoon achter het beest aan zeg maar Clown

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:13

Als ik het met mijn lichaamstaal en stem niet redt doet een longeerzweep erbij ook wonderen. Ik hoef niet te slaan, maar de aanwezigheid is voldoende Duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:14

Bij mij van mij niet Clown
Nog oplossingen? Vork

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 09:05

Moderatoropmerking:
Vriendelijk verzoek om weer ontopic te gaan, voor longeer problemen kun je een topic openen op LO en daar advies vragen Knipoog