Dus ook dat groot voor doen was er hier niet bij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elisa2 schreef:Ik vind het altijd een beetje "overdone",je kan beter gewoon mooie witte peesbeschermers en strijklappen omdoen.Die haal je er makkelijker af en is minder gevaarlijk.

rijd bijna nooit met peesbescherming, alleen met springschoenen. Springschoenen doe ik dus op wedstrijd ook om
.
.
sharon80 schreef:Wat betreft de bandages; ik vind het zelf wel mooier maar toch gebruik ik thuis alleen de beenkappen. Zowiezo omdat ik het makkelijker vind maar ook omdat de temperatuur onder bandages meestal hoger oploopt dan onder kappen. Op concours gebruik ik een enkele keer bandages.
Wat betreft het hoedje; ik vond het een genot dat ik de cap niet meer op hoefde toen ik in het Z reed. Ik weet wel dat het veiliger is, maar toch. Nu begin ik met een jong paard weer in de lagere klasses en baal ik er van dat ik weer zo;n ding op moet. Dat ding zit bij mij gewoon niet lekker.....heb al verschillende geprobeerd.![]()
Karoliefje_ schreef:sharon80 schreef:Wat betreft de bandages; ik vind het zelf wel mooier maar toch gebruik ik thuis alleen de beenkappen. Zowiezo omdat ik het makkelijker vind maar ook omdat de temperatuur onder bandages meestal hoger oploopt dan onder kappen. Op concours gebruik ik een enkele keer bandages.
Wat betreft het hoedje; ik vond het een genot dat ik de cap niet meer op hoefde toen ik in het Z reed. Ik weet wel dat het veiliger is, maar toch. Nu begin ik met een jong paard weer in de lagere klasses en baal ik er van dat ik weer zo;n ding op moet. Dat ding zit bij mij gewoon niet lekker.....heb al verschillende geprobeerd.![]()
Dat heb ik ook, vind een cap echt vreselijk, het zweet, het jeukt.. en het gaat schuren op mijn hoofd
mijn voorkeur gaat dan wel uit naar cap, maar het hoedje vind ik toch mooier staan vanaf het Z1.
Yinka schreef:Solitair, waarom kies je voor bandages en niet voor peesbeschermers als je bang bent voor blessures?
Niet aanvallend bedoeld, maar uit nieuwsgierigheid