Wat je maar wilt inderdaad Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat je maar wilt inderdaad
Wat je maar wilt inderdaad[/quote
asjemenou schreef:Ik blijf altijd zo lang mogelijk hangen.
En alle prijzen wegkapen? Moet de rest maar zorgen dat ze zelf beter rijden en dus zelf de prijzen wegkapen.
En als dat niet lukt, dan doen ze dus iets fout en moeten ze wat langer dooroefenen voordat ze op concour gaan.
Je kunt het iemand toch niet kwalijk nemen dat hij zijn paard netjes voor elkaar heeft en daardoor punten haalt?
Marliesje schreef:Ken ook genoeg mensen die direct overgaan naar de volgende klasse met 10 punten. En dan 'pochen' dat ze zo snel door de klasses vliegen.

Als jij je paard goed rond stuurt en goed traint thuis maak jij ook kans op prijzen. panache schreef:hoe ik 't bekijk, als je zelfs in de 200 punten rijdt, en oppocht op concour tegen anderen dus dan alleen voor de prijzen gaat, vind ik het gewoon oneerlijk.
Ik heb 't gewoon nu al een paar x op concour gehoord.
panache schreef:ik heb het echt puur over ruiters met een Z paard (voorheen)..
Die dan in de lagere klasses blijven hangen en d'r over oppochen..
ik heb er zelf geen last van, ik ben dr niet de dupe van .. maar ik blijf het oneerlijk vinden..
.panache schreef:Heehee,
vaak zie ik toch op wedstrijden dat er mensen zijn met 20+ winstpunten + daar mee oppochen & proberen altijd alle prijzen weg te halen..
ze gaan gewoon niet over in een andere klasse in eigenbelang om prijzen te scoren..
mij lijkt het toch wel duidelijk dat als je altijd in de 192+ punten rijdt, meer dan 20 winstpunten hebt dat je makkelijk toe bent aan een hogere klasse?
Zien jullie dit ook vaak, en hoe kijken jullie ertegenaan ?
Ufsan schreef:Als ikzelf bijna de punten heb voor de volgende klasse ga ik de oefeningen al vaak
meepakken en de proeven thuis oefenen.
Als het paard er nog niet klaar voor is ga ik thuis verder trainen en heel af en toe eens een wedstrijd,
Tot de 20+ punten doorrijden vind ik ook niet echt nodig.
ik heb het dan over jumping,elk weekend weer het zelf elk weekend de zelfde winnaar! het is nu al g*v*d twee jaar zo