Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

roosje78 schreef:Maar hebben jullie ook een merk wat goede boxershorts heeft? Die van Bjorn Borg vind ik zelf te kort, dus die niet. De mijne zijn nu nl al vijf jaar oud en bijna versleten...
Ik rij al 22 jaar paard en al 22 jaar ligt mijn kont aan flarden als ik langer dan een uur rij 

jenga_8 schreef:nee eelt komt niet op je billen nee! helaas!
ik vraag me altijd af of een bontje nu werkt of niet. Maakt het alleen maar warmer.... Ik zal m is lenen van iemand bij ons op stal.
roosje78 schreef:Hebben ze die ook gewoon bij de Hema?!? Hm, dat ga ik van het weekend dan maar even checken.
roosje78 schreef:Hebben ze die ook gewoon bij de Hema?!? Hm, dat ga ik van het weekend dan maar even checken.
Citaat:Als het de boxers zijn die ik denk, vind ik ze dus weer niet geschikt.
Er zit wel een soort van kruis ingenaaid, krijg je ook irritatie van.
En de pijpjes lopen ook omhoog dan kies ik liever voor de langere variant
Sussie85 schreef:Ik gebruik tegen het doorrijden aan mijn billen een zalf die wielrenners ook gebruiken. Het is te verkrijgen in de wielerspeciaalzaak en zit in een blauw potje. Ik kreeg ooit die tip omdat bij mij ook niets hielp. Met name als het een beetje warm weer was lag heel mijn kont aan flarden. Ik had weinig hoop dat dit zou werken, maar het werkt echt! Je huid wordt er weerbaarder van en ligt niet zo snel open. Ben blij dat ik ooit die tip heb gekregen.