Leren rijlaarzen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

amazone77

Re: Leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:33

kijk een of de dinero boots iets voor je zijn,zijn te verkrijgen bij de betere ruitersport zaken. ik personlijk vind het een super rijlaars,kost je wel bijns 400 euro maar dan heb je ook wat,geen zere voeten en kuiten met inlopen,aan trekken en rijden haha
is een soepele laars met aan de achter kant een rits.
succes met je nieuwe aanschaf,wat het ook gaat worden. Cool

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 16:09

Nou ja, ik vind 400 euro wel wat te duur Knipoog .

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 16:58

ja ze zijn echt belachelijk duur,maar als je ze eenmaal aan hebt gehad,dan wil je echt geen andere meer haha dus denk goed na voor je ze aantrekt hihi. maar geen zere voeten zijn mij toch best wel wat waard,ik weet nog de laarzen die ik hiervoor kosten de helft minder maar was een ramp de eerste maanden met lopen,en rijden.en als ik mijn vriendinnen nu nog zie tobben met plastic zakjes in de laarzen,dan ben ik wel heel blij dat ik toch deze laarzen heb gekocht deed me wel even zeer in de knip maar niet aan mijn benen. Nagelbijten / Gniffelen

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 19:43

Ja oke, maar aangezien ik ze van mijn eigen geld moet betalen koop ik liever toch niet van die dure Knipoog .

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:54

welke rijlaarzen je ook gaat kopen,let wel goed op met passen dat ze niet zeer doen! mij is verteld dat nieuwe rijlaarzen niet zo zeer moeten doen dat je er de eerste weken niks mee kan,ze moeten wel heel goed aansluiten maar niet je been afklemmen zodat er geen bloed meer door kan en je been er van begint te kloppen.
het is inderdaad een berg geld voor laarzen,en snap dat als je ze zelf moet betalen je wel wat minder er voor uit wil geven.
ik zou dan gewoon naar een ruiter huis gaan en wat verschilende laarzen gaan passen die in je budget liggen en kijken wat je de fijnste vind.
wens je nog veel rij plezier met je aanstaande nieuwe laarzen. Doei!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 10:53

amazone77 schreef:
welke rijlaarzen je ook gaat kopen,let wel goed op met passen dat ze niet zeer doen! mij is verteld dat nieuwe rijlaarzen niet zo zeer moeten doen dat je er de eerste weken niks mee kan,ze moeten wel heel goed aansluiten maar niet je been afklemmen zodat er geen bloed meer door kan en je been er van begint te kloppen.

Nee dat snap ik, want anders sterft je been af Nagelbijten / Gniffelen .

amazone77 schreef:
ik zou dan gewoon naar een ruiter huis gaan en wat verschilende laarzen gaan passen die in je budget liggen en kijken wat je de fijnste vind.
wens je nog veel rij plezier met je aanstaande nieuwe laarzen. Doei!

Dank je! Pling