Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

caroline78 schreef:Ik vind die proef goed te doen. beter dan die andere proef waar je helemaal dizzy van wordt van alle voltes
Marijkjuh schreef:WenK schreef:Sorry? Wat versta jij onder snel aangaloperen en korte overgangen? Ik zie gewoon F-A-K aangaloperen en alle ruimte voor de overgangen. Kan me ook niet herinneren dat ik 1 van de Bproeven moeilijker vond dan de anderen hoor... In de L2 wel, daar vond ik proef 11 moeilijker dan de rest.
Helemaal mee eens, de B proeven waren allemaal even moeilijk.
Binennkort heb ik mijn L2 debuut en ik las proef 11 dus even door, maar dat is idd nog een pittige al kom je net uit de L1. Een leuke uitdaging
suuzepuus schreef:ik lees het niet anders, ik denk dat de instructrice de proef mielijk vind voor deze combinatie. is het de proef met h-c-m arbeidsdraf, tussen m en b arbeidsstap en dan b-k van handveranderen in middenstap? dat vind ik ook voor een b proef behoorlijk heftig. je hebt geen tijd om je middenstap voor te bereiden.
WenK schreef:Sorry? Wat versta jij onder snel aangaloperen en korte overgangen? Ik zie gewoon F-A-K aangaloperen en alle ruimte voor de overgangen. Kan me ook niet herinneren dat ik 1 van de Bproeven moeilijker vond dan de anderen hoor... In de L2 wel, daar vond ik proef 11 moeilijker dan de rest.
kinuh schreef:WenK schreef:Sorry? Wat versta jij onder snel aangaloperen en korte overgangen? Ik zie gewoon F-A-K aangaloperen en alle ruimte voor de overgangen. Kan me ook niet herinneren dat ik 1 van de Bproeven moeilijker vond dan de anderen hoor... In de L2 wel, daar vond ik proef 11 moeilijker dan de rest.
Hier precies hetzelfde! Proef 11 steekt er idd ver boven uit vind ik!
In de B mag je niet klagen vind ik, je krijgt overal ruim de tijd voor. Gewoon basis.
Eva_Maria schreef:hey,
de proefjes van de B zijn veel MAKKELIJKER geworden dan dat ze jaren terug waren!
tegenwoordig hoef je alleen nog maar voltes te draaien en de overgangen zijn vaak op de lange zijde.
Ik vind dit persoonlijk VEEL TE MAKKELIJK!
Vroeger was het namelijk tussen de letters bijv A en F, nu heb je heel de zijde!
Met als commentaar; ja dit is voor de jonge paarden... jaja.
Ook het binnenkomen en groeten is er niet meer, OOK ONZIN!
groetjes