als ik het zo allemaal lees van jou denk ik dat het tegenover de pony het aardigste is als ze gewoon niet meer vastgezet word,
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij (of, in ieder geval ik) haal inderdaad alle spullen die ik nodig heb voordat ik haar uit haar stal pak, zodat ik haar niet onnodig alleen hoef te laten. Dus er is zowiezo altijd iemand erbij, mocht ze een aanval krijgen.
.
.
! Wat voor effect heeft het?Nathachou schreef:Heeey!
Om ook nog even iets eraan toe te voegenwij (of, in ieder geval ik) haal inderdaad alle spullen die ik nodig heb voordat ik haar uit haar stal pak, zodat ik haar niet onnodig alleen hoef te laten. Dus er is zowiezo altijd iemand erbij, mocht ze een aanval krijgen.
Misschien dat we inderdaad een gedragstherapeut erbij gaan halen, dat die ons meer kan vertellen, maar ik dacht misschien kent iemand dit.
Even offtopic: We laten ook een ostheopaat naar haar rug kijken voor die wervel, misschien dat deze wat aan die wervel kan doen. Wij willen onze pony liever niet onnodig volpompen met medicatie/hormonen. Mocht het echt niet anders kunnen, dan overwegen we dat natuurlijk.
Wat die speciale hanghalsters doen zou ik ook wel graag willen weten, want ik heb er nog nooit over gehoord! Wat voor effect heeft het?
Groetjes,
Nathalie
brennie75 schreef:Nathachou schreef:Heeey!
Om ook nog even iets eraan toe te voegenwij (of, in ieder geval ik) haal inderdaad alle spullen die ik nodig heb voordat ik haar uit haar stal pak, zodat ik haar niet onnodig alleen hoef te laten. Dus er is zowiezo altijd iemand erbij, mocht ze een aanval krijgen.
Misschien dat we inderdaad een gedragstherapeut erbij gaan halen, dat die ons meer kan vertellen, maar ik dacht misschien kent iemand dit.
Even offtopic: We laten ook een ostheopaat naar haar rug kijken voor die wervel, misschien dat deze wat aan die wervel kan doen. Wij willen onze pony liever niet onnodig volpompen met medicatie/hormonen. Mocht het echt niet anders kunnen, dan overwegen we dat natuurlijk.
Wat die speciale hanghalsters doen zou ik ook wel graag willen weten, want ik heb er nog nooit over gehoord! Wat voor effect heeft het?
Groetjes,
Nathalie
ja ben ik ook benieuwd naar! nooit van gehoord!
en een ostheopaat kan volgens mij erg veel betekenen hoor!
PinkyBubble schreef:lisa_pluisje schreef:Er bestaan speciale hanghalsters, heb ik gebruikt bij meerdere paarden en na verloop van tijd hangen ze niet meer.
Succes
Enn wat gebeurd er met zon "speciaal"hanghalster volgens jou dan ?