Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stravero schreef:Kit_for_ever schreef:Ik vind het DKAF arbeidsgalop links na de keertwendingen echt het verschrikkelijkste onderdeel!
Dan mag je bij A ook nog aan springen hoor
Stravero schreef:Kit_for_ever schreef:Ik vind het DKAF arbeidsgalop links na de keertwendingen echt het verschrikkelijkste onderdeel!
Dan mag je bij A ook nog aan springen hoor
:sStravero schreef:Maar ik sprong bij A aan en kreeg gewoon een 7
ThisIsMe schreef:Stravero schreef:Maar ik sprong bij A aan en kreeg gewoon een 7
Vond je dat vast een goeie jury![]()
Sorry dat ik het zeggen moet, maar daar heb IK dan weer veel meer moeite mee, een jury die zit te jureren en zelf schijnbaar niet eens weet hoe een oefening gereden moet worden. Daar zijn nou net de bijscholingen voor, én de DVD met alle dressuurproeven er op mét commentaar hoe onderdelen gereden moeten worden.
Zo hield ik (voor mij dan) genoeg ruimte over om voor te bereiden op het aangaloperen. ThisIsMe schreef:Daar zijn nou net de bijscholingen voor, én de DVD met alle dressuurproeven er op mét commentaar hoe onderdelen gereden moeten worden.
_10_ schreef:ThisIsMe schreef:Daar zijn nou net de bijscholingen voor, én de DVD met alle dressuurproeven er op mét commentaar hoe onderdelen gereden moeten worden.
Helaas zit die dvd ook vol fouten
Stravero schreef:Ik heb de DVD ook zitten kijken, zie ook enkele foutjes
WenK schreef:Stravero schreef:Ik heb de DVD ook zitten kijken, zie ook enkele foutjes
Laat me raden, de jurering klopte niet...
jury schreef:Bij 2e proef was de puf bij mij eruit en ging het stukken minder en kreeg geheel terecht 167 pnt. Eigenlijk vond ik deze proef lastiger/minder leuk terwijl ie er op papier makkelijker uitziet.
of de eerste keer die letters van de verzamelde stap....... (ik zou wel even een Z proef voorlezen voor een vriendin.....) en ik maar wachten totdat de ruiter ooit eens de x zou passeren..... had het pas in de gaten toen ze bij A in galop ging en ging strekken..... Gelukkig kende mijn vriendin de proef uit het hoofd......En weet ik weer dat je dat soort punten niet hoeft te lezen. Scum schreef:Oprichting, verzameling, impuls. Dat vind ik de lastigste dingen.
Verder heb ik nog steeds veel moeite met de travers.
. Ben nu al een tijdje op travers/keertwendingen e.d. aan het oefenen maar we hebben er beide moeite mee.