maar het KAN. Ik vind gewoon in alle gevallen betalen. Boetes enzo vind ik dan weer onzin (behalve bij in gebreke blijven natuurlijk)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar het KAN.
Dus vandaar mijn antiboetestatement
Nimber schreef:Vinka het is mij 2 keer gebeurd dat ik heb afgemeld telefonisch maar dat er volgens het secretariaat niet was afgemeld.
1 keer had ik mij opgegeven voor een concour en mijn klasse werd vanwege veel deelname verzet na een dag eerder. desbetreffende paard moest die dag op een keuring zijn dus dat kon niet. Mooi wel een boete en inschrijving die ik moest betalen. Uieindelijk via de knhs laten gaan maar ik hoefde niet te betalen. In het vraagprogramma stond niet dat de klasse een dag verplaatst kon worden en ik had duidelijk op de coupon de datum van de zondag aan gegeven
Charlenexx schreef:Het secretariaat heeft toen ook een kleine speech gehouden dat dat gewoon echt niet kan.
Je kan als vereniging zo weinig doen om zaken te controleren helaas, je moet mensen maar op hun blauwe ogen geloven ( of nog minder, vaak krijg je een mail of een telefoontje ).
dit vind ik echt niet kunnen hoor... net doen of er iemand overleden is... vreselijk.
Urielle schreef:Ik snap echt niet waarom met een overlijden niet en met ziekte/ongelukken wel. Echt niet. Als je paard iets mankeert kun je praktisch gezien geen wedstrijden rijden, als er iemand overleden is wel. Dat je kop er niet naar staat op dat moment is alleen maar begrijpelijkmaar het KAN.
Ik vind gewoon in alle gevallen betalen. Boetes enzo vind ik dan weer onzin (behalve bij in gebreke blijven natuurlijk)
Sorry hoor, ik spreek nu uit emotie maar tjonge jonge. Ik ben een maand niet naar mijn paard geweest laat staan rijden... Het is maar net de band die je met iemand hebt of hoe het gebeurd is. Ik vind een overlijden wel iets erger dan een kreupel paard. Dan kom ik op het volgende: als je een dierenartsverklaring hebt vind ik ook dat je niet hoeft te betalen. Ik begrijp dat het voor een vereniging vervelend is dus in die zin begrijp ik je wel hoor
maar goed ik praat uit ruiter-kant en niet van vereniging-kant
. Moest zelfs de boxhuur betalen.... Erge dure enkel
asjemenou schreef:8 wedstrijden? Jeetje, bij ons in de buurt is de sluitingsdatum echt geen 2 maanden van te voren gelukkig. Dus meestal zijn het maar 2 of 3 wedstrijden die je moet betalen als je alles af moet zeggen.
kaatje77 schreef:Nu ben ik zelf ziek geworden en ik meld me gewoon een dikke week van tevoren af en moet gewoon startgeld betalen, en iemand van de wachtlijst wordt op mijn plek gezet.
Daar baal ik van, nu vangen ze dubbel startgeld voor 1 plek, Dat vind ik niet mogen.
Doe dan een gedeelte of de helft van het startgeld, maar volle pond met reden vind ik niet kunnen.