Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cissy schreef:helemaal niet handig want dan komt al het gewicht op de bermkant,
kwestie van uitproberen, rest van de weg was ze redelijk rustig en voor dat ik m dichtdeed liep ze constant achterom te kijken en heel onrustig met dr hoofd te gooien waardoor ik alles in mn stuur voelde. Dan maar dicht en als verkeer het toelaat doe ik m weer open, nu reden er veel vrachtwagens en die zijn vaak niet lief voor paarden in trailers
cissy schreef:ook dat, maar ik laat me de kant niet indrukken, zeker niet als ik met een trailer rij

cissy schreef:nu reden er veel vrachtwagens en die zijn vaak niet lief voor paarden in trailers
ga eens rustig zitten en haal diep adem..... vraag anders of een ervaren iemand met je mee rijdt cissy schreef:Maar Rianneke, het voordeel van auto´s dicht op je trailer is dat je paard er minder van ziet en minder onder de indruk is dan van een dikke vette truck met allerlei lampen en glitterdingen erop
Snoevie schreef:nou twijfel ik wel over het zeiltje. ze is van nature erg rustig,maar stel dat ze toch onrustig word van dicht opkomende vrachtwagens,zou ik dat zo vervelend voor mijn vader vinden die de trailer rijdt.
. Maar als je onder weg gebonk hoort of net wat dan ook. Gewoon door rustig door blijven rijden. Succes ermee!