poetskist altenatief

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: poetskist altenatief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 21:49

Ik zag vanmiddag bij de Action een gereedschapskist voor maar 6 euro. Groot ding, past best veel in, met ook nog wat kleine vakjes voor elastiekjes enzo.
Ik heb zelf ook een gereedschapskist, maar ik vind em te groot, past niet in mn kast Tong uitsteken

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 08:14

Ik heb zo'n poetstas van HH, echt ideaal! Niet te groot dus nog draagbaar, heeft hengsels en een schouderband, rondom vakjes aan de buitenzijde waar heel veel in past en een groot vak in het midden. Daar zitten de dingen in die ik echt dagelijks gebruik zoals borstels, anti-klitspray, anti-vliegenspray, sporen, handschoenen, peesbeschermers, elastiekjes, etc. Heb je meteen alles bij de hand. Als ie echt te vies is kun je hem ook nog in de wasmachine gooien. En makkelijk op wedstrijd mee te nemen, zeker voor bandages op te bergen als je na het losrijden de ring in moet en ff een borsteltje nodig hebt, en je startkaart/paspoort/proevenboekje bij de hand te houden. Als je zoveel troep hebt zou ik het eerst eens goed uitzoeken wat je dagelijks gebruikt, zoveel heb je ook niet nodig (rosborstel, harde en zachte borstel, hoevenkrabber en manenkam, evt anti-klit spray, dat is alles). Veel dingen als verzorgings-, onderhoudsmiddelen en ehbo-spullen staat in een bak in m'n kast op stal, die gebruik ik niet zo heel veel en zorgen alleen voor onnodig gezeul met troep als je ze in je poetskist doet. Heb een aparte emmer met spullen die ik meestal alleen op de spuitplaats gebruik zoals shampoo, wasborstel, zweetmes, hoefvet + kwast en een spons, blijven de rest van je poetsspullen ook droog. Succes ermee!

AniekHelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:04

een kratje of een bak van de ikea. gebuik ik zelf ook. heb zelf ook erg veel borstels enz. Vork

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:05

Ik heb mijn borstels in een grote mayobak zitten. Zo een van de snackbar Lachen

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:05

Ik heb mijn borstels in een emmer zitten.

dijkzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:07

chemobox! Echt ideaal, lekker veel plek en flessen (anti klit enzo) kunnen rechtop staan. Ik heb hem wel een ander kleurtje gegeven...
je kan er ook goed op staan dus ook handig met toiletteren en vlechten.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:14

Ik gebruik voor de dagelijkse borstels een emmer. Voor de af-en-toe spullen heb ik een poetskist, maar je kan beter voor een paar euro een gereedschapskist bij de Action kopen.

Marieke1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:17

Ik heb ook een gereedschapkist, net zo handig als een poetskist alleen veel goedkoper. Soms heb ik wel eens het idee dat ze op hun hoofd zijn gevallen bij de ruitersportzaken, belachelijke prijzen. Laatst zag ik een borstel liggen die 22,50 euro kostte....

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:25

Dat moet er wel eentje van paardenhaar geweest zijn Knipoog

NinaxFriso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 09:28

Marieke1985 schreef:
Ik heb ook een gereedschapkist, net zo handig als een poetskist alleen veel goedkoper. Soms heb ik wel eens het idee dat ze op hun hoofd zijn gevallen bij de ruitersportzaken, belachelijke prijzen. Laatst zag ik een borstel liggen die 22,50 euro kostte....

welke ruitersportzaak dan??

ik ken er ook een met borstels voor 20 euro.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:54

Ik heb bij de Karwei een hele grote gereedsschapskist gekocht. Knipoog En bij de Blokker een kleinere van Curver. Lachen Ik hoef geen dure, echte poetskist. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:56

MysticTinker schreef:
Ik zag vanmiddag bij de Action een gereedschapskist voor maar 6 euro. Groot ding, past best veel in, met ook nog wat kleine vakjes voor elastiekjes enzo.
Ik heb zelf ook een gereedschapskist, maar ik vind em te groot, past niet in mn kast Tong uitsteken

haha die hb ik nou ook Clown

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:01

Mijn kisten passen ook niet in m'n kast, m'n kast is zeg maar te klein, staat vol met ander spul. ROFL Ik heb 2 kisten er naast en 1 er bovenop. Die er bovenop zitten de poetsspullen in. De anderen spullen voor invetten, shampoo etc. etc.

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:02

een gereedschapskist van de Praxis? Clown

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:24

CheyxBlond schreef:
een gereedschapskist van de Praxis? Clown

Heb je die ook net in het foldertje zien staan, zeker? Cool

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:27

Ik heb een plastic bak van de Kwantum. Ideaal ding. Ik heb er 2, eentje voor mijn poetsspullen en eentje voor overige losse dingen, dus een extra halstertouw, andere wintecbomen, etc. Ideaal! Ja

gypsymyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:32

NinaxFriso schreef:
Marieke1985 schreef:

welke ruitersportzaak dan??

ik ken er ook een met borstels voor 20 euro.

Ok, dan kan ik me ook gaan schamen, ik het die set van Oster, ken je misschien wel, die blauwe(is nu geloof ik trouwens ook in het roze). Was een hele dure set, maar er zitten wel super fijne borstels in. En het tasje is vrij klein dus past het goed in mn zadelkast, want daar past namelijk bijna niks in.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:37

Ik dacht al dat ik de enige was die een plastic bak. Ook word ik altijd raar aangekeken als ik met mijn bak kom aanlopen (inmiddes zijn ze het wel gewend). Ik heb ook al eens een mandje gehad. En ook heel veel mensen hadden hier "problemen" mee, dat je achter je rug om werd uitgelachen enzo. Boeit me niks eerlijk gezegd.
Gereedschapskist is ook wel een goed alternatief, mijn bak in n kapot en wil een wat grotere bak.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:38

ik had altijd een grote emmer Haha!

totdat mijn stalgenootjes daar zat van waren en ik van hen een mooie poetskist kreeg!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 10:45

Altijd een tas, een stoffen met koortjes die je aan moet trekken om hem dicht te doen, werkt ideaal.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:39

Ik heb een tijdje een gereedschapskist gehad, en nu heb ik een of andere opbergbox van curver.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HC8DICYW.jpg
Best een fijn ding

Marieke1985 schreef:

Ja, maar bijvoorbeeld kwasten kunnen ook best duur zijn. Kwaliteit is heel anders.
Al moet ik wel zeggen dat veel prijzen gewoon echt belachelijk zijn.
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 22-07-08 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:43

wij hebben een grote houten bak staan zonder deksel, daar ligt al mijn spul in. past heel veel in, en het is makkelijk zelf te maken.(nadeel is wel dat er veel te veel spul in past Nagelbijten / Gniffelen )

_Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 18:55

Ik heb een poetskoffer, maar een gereedschapskist is net zo handig.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 11:57

Ik gebruik van die plastic mandjes, die we in eerste instantie hier thuis voor sokken, klein speelgoed, ed gebruikten. Lachen erg goedkoop en alles past erin.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 11:58

Tegenwoordig heb je ook van die tassen, die vind ik ook erg leuk en kan je makkelijk meenemen.