Ik heb zelf ook een gereedschapskist, maar ik vind em te groot, past niet in mn kast
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke1985 schreef:Ik heb ook een gereedschapkist, net zo handig als een poetskist alleen veel goedkoper. Soms heb ik wel eens het idee dat ze op hun hoofd zijn gevallen bij de ruitersportzaken, belachelijke prijzen. Laatst zag ik een borstel liggen die 22,50 euro kostte....
En bij de Blokker een kleinere van Curver.
Ik hoef geen dure, echte poetskist.
MysticTinker schreef:Ik zag vanmiddag bij de Action een gereedschapskist voor maar 6 euro. Groot ding, past best veel in, met ook nog wat kleine vakjes voor elastiekjes enzo.
Ik heb zelf ook een gereedschapskist, maar ik vind em te groot, past niet in mn kast
Ik heb 2 kisten er naast en 1 er bovenop. Die er bovenop zitten de poetsspullen in. De anderen spullen voor invetten, shampoo etc. etc. 
CheyxBlond schreef:een gereedschapskist van de Praxis?
NinaxFriso schreef:Marieke1985 schreef:Ik heb ook een gereedschapkist, net zo handig als een poetskist alleen veel goedkoper. Soms heb ik wel eens het idee dat ze op hun hoofd zijn gevallen bij de ruitersportzaken, belachelijke prijzen. Laatst zag ik een borstel liggen die 22,50 euro kostte....
welke ruitersportzaak dan??
ik ken er ook een met borstels voor 20 euro.
Marieke1985 schreef:Ik heb ook een gereedschapkist, net zo handig als een poetskist alleen veel goedkoper. Soms heb ik wel eens het idee dat ze op hun hoofd zijn gevallen bij de ruitersportzaken, belachelijke prijzen. Laatst zag ik een borstel liggen die 22,50 euro kostte....
)
erg goedkoop en alles past erin.