Van welke bekende ruiter/amazone heb/wil jij les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tessyke

Re: Van welke bekende ruiter/amazone heb/wil jij les

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 10:03

goh eigenlijk gewoon niet maar als ik moets kiezen zou Edward Gal mijn keuze zijn

marrie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 13:16

We hadden les van Karen Nijvelt en koste 45 euro drie kwartier

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:37

Ingrid Klimke en Andrew Nicholson. Klimke mdat zowel dressuur als eventing bij haar van het allerhoogste niveau is. En tsja Andreww Nickolson omdat ik zijn manier van rijden in het terrein super vindt en ik wil wel eens leren hoe áltijd blijft zitten (bijnaam: Mr. Stickabillity Haha! )

tommie6600

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 14:38

ik heb les gehad van jennie zoer, loes corsel, annekee oostra en rob ehrens en vader van kevin olsmeijer. lessen waren via clinic of dat ik 3 dagen daar werkte. Bij loes heb ik gelesd tot de laatste verhuizing van haar. was ik erg tevreden over.
Zou graag nog eens lessen bij rob ehrens of albert voorn. vader van jur vrieling schijnt ook erg goed te zijn.
Qua internationaal zou ik graag eens eventing les van Mary king of lucinda fredericks willen hebben.

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 16:29

Heb les van mn buuv; Mirjam Mischner. Heeft GrandPrix gereden, en weet een springruiter zoals ik behoorlijk om te scholen naar dressuur Knipoog heb erg veel plezier in haar lesgeven.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 16:36

ik zou les willen hebben van kirsten beckers,,,
ook imke bartels lijkt me erg leuk om les van te krijgen...

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:12

tropic02 schreef:
Ik zou wel een keer een lesje willen bij anky en bij coby. Ben benieuwd hoe hun aanpak is en hun kijk op het rijden.

ik heb 1 keer bij Anky gelest maar ze geeft super goed les maar hetis wel hard en hard werken en het is heeeel erg duur z`on ong 600 ligt eraan met hoeveel je rijd. En ja het is heel anders natuurlijk dan bij je eigen instructeur maar ze heeft een goede en precieze kijk op het rijden ik rijd nu zelf Z1 en mijn moeder M1 en voor haar was het nog wel een beetje te veel en voor haar paard.
Maar het is zeker een aan rader!!

snissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:17

Maar waar ik nog zou willen lessen is bij lotje schoots.
En ik heb ook nog heel vaak gelest bij henrieta janssen dat was het eerste lesklantje van Anky. Dat is 20 euro per 3 kwatier.

R_achelll_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:19

Ik heb 1 keer in de week les bij marlies van baalen en ik merk dat ik elke keer weer vooruit ga. Het is ook maar heel toevallig dat we daar terecht kwamen. Mijn vader handelt namelijk met de broer van marlies. Toen vroeg hij of ik een keer mee wilden en kreeg ik een gratis les. Dat beviel heel goed en spraken we meer lessen af.

Geena909

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 23:33

in limburg bekend...

Rob van Bussel

springruiter bij stal hendrix in kessel

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 23:40

Dressuur; Anky (Klinkt heeel simpel, maar heb zoveel respect voor die vrouw).
Springen; Gerco Schröder.

Muffin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:03

Ik zou graag eens trainen bij Isabell Werth

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:06

Gehhee.. Ik zou wel les willen van mijn eigen broer Schijnheilig
Remco Been heet ie Lachen.
Hij springt ZZ en het lijkt me onwijs leuk om van mijn eigen broer les te krijgen,,

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:00

Ik ben er van terug gekomen om zomaar bij een bekende ruiter/amazone te lessen.
Heb ooit eens van een GP amazone les gehad die zelfs de OS heeft gereden, maar dat nooit meer in mijn leven!!
Mijn paard zat zo goed als vast en ze was geen ster in het les geven.
Ik ben dik en dik terveden over mijn eigen instructrice.
Ze rijd wel geen GP of OS, maar is altijd even enthousiast en weet voor elk probleem wel een oplossing.
En wat nog het allerbelangrijkste is: ze staat open om nieuwe dingen te leren!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 11:45

ik heb les van Chantal van Lanen en Manda Sleegers

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 11:57

Mijn keus zou vallen op of Anky of Tineke/Imke,en ook idd omdat ik deze amazone's enorm respecteer.
Het allerleukst zou zijn, om op één van hun goed doorgereden paarden dan te mogen lessen. Knipoog
Gewoon om DAT nu eens te mogen voelen,helaas dat zal wel altijd een droom blijven.Maar ik blijf genieten van hun rij kunsten,en blijf zelf oefenen en genieten van mijn paardjes. Doei!

ulansky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 14:20

Ik wil graag een keer gaan lessen bij gerard hoogervorst is er iemand hier die zijn telefoonnummer heeft? Of weet hoe ik met hem in contact kan komen?

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:51

Ik heb les van Roelie Bril vader van Roelof Bril Lachen Nu 1 keer gehad en bevald super!!
Verder heb ik les gehad van Loes Corsel, Bart Bax, Lammert Haanstra en Linda Verwaal.

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:14

Ik heb les van Johan Hamminga en dat bevalt mij super, maar ik zou nog wel eens les van Carl Hester willen hebben, zag hem vorig jaar rijden als gast ruiter bij de pavo cup en zo ontzettend makkelijk en licht.
waar de andere ruiters nog eens aan het paard moesten hangen leek hij ze allemaal op zijn pinken te rijden..
Toen ben ik even verder gaan zoeken en in de Grand Prix rijd hij ook heel netjes mee, wat kan die man zitten en fijne hulpen geven!
Als ik ooit in een les daar een klein beetje van mee zou kunnen krijgen zou ik daar best wat voor over hebben!! Ja

javiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 06:33

ik heb les van Marjolein Burgers (GP. LT) 1 x p. week en dat bevalt heel goed, ze is rustig en legt de dingen goed uit. Mijn pony vindt het geweldig daar en gaat dan super lopen, dus daar wordt ik dan heel blij van !
Verder heb ik af en toe les van Dhr. Frits Nijskens, ook super trouwens. Ben er echt heel blij mee Haha! Haha!

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:55

Je kan van een hele bekende instructeur les nemen maar die beginnen ook met de basis want sommige mensen willen helaas wel eens vergeten hoe belangrijk dit wel niet is Bloos
En dat zou je eigenlijk van je eigen instructeur moeten leren.
Maar ik zou ook wel eens les willen hebben hoor van een mevr Tineke Bartels die legt het ook zo uit dat je het begrijpt al het je nog nooit op een paard gezeten Vork

Lenny83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 19:43

Hoi allemaal,

Ik heb les gehad van Barbara en Mischa Koot, nu ik verhuisd ben krijg ik les van Goffe-Nil van der Zeijden. Kosten: 60 euro per les, maar dat is het waard! Duivel

zazoeyou schreef:
Ben erg nieuwgierig van welke BEKENDE ruiter en/of amazone jullie les hebben /zouden willen hebben Pling

En wat de kosten daarvan zijn Pling

Ik zou heel graag les krijgen van Laurens van Lieren (als wij straks in Z1 zitten)

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:05

Vroeger les gehad van Jacques en Christa Laarakkers, Corrie Rave. Allemaal zeer naar tevredenheid. Dit is alweer een jaar of 15 geleden, de tarieven zullen inmiddels wel iets hoger zijn denk ik.

mvkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:39

Als hij dichterbij zou wonen wist ik het wel ''Hans-Peter Minderhoud.. Ik mag erg graga over zijn rijstijl! En zie hem graag rijden..

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 17:36

tellom schreef:
Je kan van een hele bekende instructeur les nemen maar die beginnen ook met de basis want sommige mensen willen helaas wel eens vergeten hoe belangrijk dit wel niet is Bloos
En dat zou je eigenlijk van je eigen instructeur moeten leren.
Maar ik zou ook wel eens les willen hebben hoor van een mevr Tineke Bartels die legt het ook zo uit dat je het begrijpt al het je nog nooit op een paard gezeten Vork

Nou dat weet ik nog niet zo net.. Das hetzelfde als dat een geleerde/wetenschapper je een wiskunde som gaat uitleggen. Vaak komen er dan termen aan bod die je zelf niet kent. Ik denk dat je bij een zeer goede ruiter terecht kan, als je weet hoe de basis in elkaar steekt en je weet waar je naar toe moet werken. Dan kan zij met goede aanwijzingen het nog duidelijker voor je maken, maar als je helemaal niets weet? Denk niet dat dat zinvol is.