body protector met airbag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romy_Sam

Re: body protector met airbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:17

echt nog noooit van gehoord!

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 17:13

Wat grappig zeg, nog nooit van gehoord!

lenaatje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:44

ik heb het wel is in een paarden blad gezien als je valt komt er gewoon een grote ballon om je heen:P
lijkt mij verder om zelf aan te schaffen helemaal nix

marybabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:05

nog nooit van gehoort:P
wel veilig!

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 06:19

ik heb al regelmatig deze bodyprotectors gezien via advertenties in verschillende paardentijdschriften. Aangezien ik een bodyprotector heb die mij bevalt zou ik niet zo snel overstappen. Had ik deze bij aankoop ook gezien was het misschien een goede keuze geweest.

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:34

Ik heb zo'n bodyprotector vorig jaar bij horse event aangehad. Echt grappig, als dat ding zichzelf opblaasd Tong uitsteken Maar lijkt me wel veilig op zich Knipoog Alleen moet je paard er niet van schrikken Huilen van het lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 09:05

Annettee schreef:
Ik heb zo'n bodyprotector vorig jaar bij horse event aangehad. Echt grappig, als dat ding zichzelf opblaasd Tong uitsteken Maar lijkt me wel veilig op zich Knipoog Alleen moet je paard er niet van schrikken Huilen van het lachen

Als jij eraf valt is het toch al te laat dan is er toch al iets gebeurd waardoor jij en je paard gedwongen afscheid moeten nemen Vork

Ik ben er nog steeds mee bezig het lijkt me wel wat, ik ben een aantal jaren geleden nogal hard van een paard afgevallen waardoor ik bijna 14 dagen in het ziekenhuis gelegen heb met oa gebroken en gekneusde ribben, een klaplong, de andere long was gekneusd net als mijn lever. Wanneer ik iets beschermends aangehad had waren de verwondingen niet zo ernstig. Het enige nadeel vind ik de prijs als je zeker weet dat het beschermend werkt heb ik er nog niet zoveel problemen mee maar je zult maar zoveel geld uitgeven en het werkt niet Nagelbijten / Gniffelen

baed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 10:35

Ik heb deze bodyprotector wel eens gezien. Mjah een zachte landing of juis niet, zo lang je je rug/nek maar niet breekt! Gaaaap

anram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:48

heb vorig jaar op horse event filmpjes van gezien. Lijkt wel heel erg handig, maar is erg duur. Vond het alleen wel de vraag of het riempje ook losschiet van je zadel anders wordt je alsnog door je paard een heel stuk meegesleept (moest een riempje aan je zadel bevestigd worden om het systeem in werking te stellen als je er af valt) Een goede bodyprotector op maat is dan net zo veilig en meestal iets prijsgunstiger.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:53

ik vraag me af of je de airbags nou net als bij een auto telkens moet vervangen na een val??
want dat lijkt me dan weer niks..
want je koopt dus wel een dure body protector en dan kan je nog eens na iedere val nieuwe airbags aanschaffen dus dan ben je nog meer geld kwijt.

en hoe is hij met rijden?? is ie net zo stijf als de gewone??

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 11:55

Nee je vervangt het gaspatroon Knipoog

Hij schijnt aan te voelen als een bodywarmer dus met genoeg bewegingsvrijheid.