jodhpurs en gaithers welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lalunamyo

Re: jodhpurs en gaithers welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 22:23

ik heb super super super super super fijna jophurs Haha!
ze zijn tien euro duurder dan jou budget,

maar die jij opnoemde heb ik ook gepast, ze sluiten lang niet zo mooi aan bij je enkel, en vond verder opzich wel fijn zitten hoor, maar ik heb dus de echte leren ariat met veters Knipoog

ik rijd ermee, mest stallen ermee uit, en loop er urenlang op, ik loop dr mee door de blubber, spoel ze daarna met water af, en verzorg ze af en toe ook met een lekker poetsje haha, maar echt aan te raden hoor! en ze zijn tien euro duurder, of twintig, maar dan heb je ook nog echt leer, Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:47

Welke van Ariat zijn dat dan lalunamyo?

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:21

Ik ben ook op zoek naar Jodhpurs + Gaithers. Aanstaande vrijdag ga ik naar de Ruitershop in Harmelen. Ook voor samen +/- €100,-. Ik ben van plan de synthetische Gaithers van HH te kopen. Nu alleen de Jodhpurs nog. Ik heb inmiddels gelezen dat de Jodhpurs van Mondoni ook goed zijn. Alleen; die hebben geen veter en/of rits. Ik zit namelijk te denken om voor een Jodhpur met veter en/of rits te gaan omdat ik niet zo'n 'dikke' wreef heb. Ik heb namelijk vaak dat het daar te wijd is. Of zal dit wel meevallen met de Jodhpurs van Mondoni? Hebben jullie misschien foto's als jullie je Jodhpurs + Gaithers aan hebben? (deze moeten dan wel bij elkaar +/- €100,- zijn geweest, misschien dat ik namelijk dezelfde combi kan kopen Knipoog)