Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dressage0 schreef:Ik vind dat niet zo onmogelijk, als zo'n paard alleen maar verzet toont is hij veel te gespannen om ook maar simpele oefeningen te lopen. Als ik het verhaal hierboven zo lees lijkt het me nog moeilijk zo'n beestje tussen de bordjes te houden en recht te laten lopen, over de hele coupon zou trouwens "spanning" staan. Wanneer je 160/170 scores gaat rijden zou ik pas geen HC meer starten, maar iedereen z'n eigen ding!
Dancie schreef:Ik denk dat 3,5 uur overdreven is verder zeg je dat je niet weet wat voor ras je paard is in je profiel ik heb eens gekeken en dat is bijna overduidelijk een fries.
verder zou ik gewoon alles langzaam aan oppakken en vooral niet voor de punten rijden
maar heb wel het aan de hand stappen er bij gerekend en dat duurde echt al heel lang en daarna met rijden ook eerst nog aan de hand gestapt terwijl ik er op zat dus ik heb eigenlijk maar een half uurtje echt gereden... ow ja en ik kies hier bewust voor in plaats van een of ander kalmeringsmiddel wat de meeste mensen (tenminste die ik ken) toch echt gebruiken ondanks dat het niet mag en niet goed is. en ik wil dat mijn paard omdat ze mij vertrouwd op wedstrijd leert lopen en niet dat ze goed loopt omdat ze zo stoned als een kanarie is
ninz schreef:Dressage0 schreef:Ik vind dat niet zo onmogelijk, als zo'n paard alleen maar verzet toont is hij veel te gespannen om ook maar simpele oefeningen te lopen. Als ik het verhaal hierboven zo lees lijkt het me nog moeilijk zo'n beestje tussen de bordjes te houden en recht te laten lopen, over de hele coupon zou trouwens "spanning" staan. Wanneer je 160/170 scores gaat rijden zou ik pas geen HC meer starten, maar iedereen z'n eigen ding!
ze heeft tot nu toe wel iedere keer boven de 170 gelopen.
en als je nog geen winstpuntne in de B hebt kun je ook geen verliespunten halen![]()
dus daarom blijf ik in de B gewoon starten
Nibbit schreef:Als je wel wp in de B hebt kun je òòk geen verliespunten halen
Citaat:Uhm, hoezo niet?
Ik vraag het me gewoon af..
Lizzle schreef:Citaat:Uhm, hoezo niet?
Ik vraag het me gewoon af..
Als ik het goed begrijp..
Tellen je verliespunten in de B niet mee en worden ze niet geregistreerd. In de L1 kan je verlies rijden, maar niet worden teruggeplaatst naar de B. Met L1 -15 zou je je, nadat je je af hebt gevraagd om niet eens te stoppen, 15 winstpunten moeten halen om weer op 0 te komen. En dus 25 om naar de L2 te kunnen promoveren.
-edit- quoten is lastig.