Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) chrispy schreef:@ griebels oke en kun je dan weer over naar de khns wedstrijden in de dressuur als je bij andurace een bepaald nivau hebt bereikt ?
griebels schreef:chrispy schreef:@ griebels oke en kun je dan weer over naar de khns wedstrijden in de dressuur als je bij andurace een bepaald nivau hebt bereikt ?
Zou je aan de knhs moeten vragen...
Geen aanvallende vraag, maar nieuwsgierig naar de reden:
waarom niet castreren?

hijs braaf mooi wat wil je nog meer
dan is castreren toch wel sund vind ik
als ik wedstrijden met hem ga starten doe ik wel eerst met mijn eigen paardje tot de L2 das net zo makkenlijk tenzij er dadenlijk ineens een idee komt waardoor ik zo wel kan starten
dobbel schreef:wat heeft dat met dit topic te makan ?

loveyodie schreef:dobbel schreef:wat heeft dat met dit topic te makan ?
Ik klikte per ongeluk op versturen..
L2+1, of 12+.
xxjillxx schreef:hoi hoi.
ik heb al gezocht op bokt en ik zag dat je minimaal 12 of 14 jaar oud moet zijn en l1+1 of springen l+1 moet zijn om een hengst te mogen starten.
maar stel je hebt nog geen wedstrijden gereden je bent 16 jaar oud en dan moet je eerst een ander paard kopen of leasen of iets dergelijks om later met je hengst te starten?
wordt daar op wedstrijden ook op gecontroleerd of je l1 bent geweest?
staat misschien hier een klein beetje onduidelijk geschreven hoop dat jullie mij wel kunnen helpen.
groetjes jill
Charlottte schreef:Het is niet of maar EN, én L2+1 / L+1 én 12 voor en pony/14 voor een paard
[/quote]ikke20 schreef:eerst was het altijd nog L1+1
ik wou ook mn hengst starten.kan je vertellen ik had mijn hengst beter onder controle dan de meeste hun merries/ ruinen hebben. ree heel vaak op vreemd terrein.