Lopen met je paard, op welk pad??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

Re: Lopen met je paard, op welk pad??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:00

[PP] -> [BRT]

Marcella_M87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:26

als ik wandel neem ik altijd het voetpad en anders de stoep. heb nog nooit ergens last van gehad, ja klagende voetgangres als paardje moet poepen Haha! maar verder, ookal rijden er continu polities langs, nooit een waarschuwing of bekeuring. maar de boswachter zal idd wel strenger zijn

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:47

Wel raar dat er op de site van 'mijn' bos stond dat je niet op het ruiterpad mag lopen. Je zou er worden weggestuurd al krijg je wel de gelegenheid om een voetpad op te zoeken (vond ik nog zo 'aardig'). Heb het net opgezocht maar de site is veranderd, staat nog relatief weinig over paarden in het bos.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:35

Marcella_M87 schreef:
als ik wandel neem ik altijd het voetpad en anders de stoep. heb nog nooit ergens last van gehad, ja klagende voetgangres als paardje moet poepen Haha! maar verder, ookal rijden er continu polities langs, nooit een waarschuwing of bekeuring. maar de boswachter zal idd wel strenger zijn

wel krom natuurlijk. Met een paard mag je niet op de stoep lopen. Ook niet op het fietspad overigens.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:56

Ik loop waar ik ook rijd. Knipoog