Roxx schreef:Tjongejonge zeg, wat mensen al niet doen om een ruiter of paard hoger geklasseerd te krijgen! Diep triest!![]()
Ik heb vorig jaar trouwens ook een keer iemand verdacht van fraude. Ik was schrijfster op een ponyconcours. We hadden in het begin van de ring een jongetje in de ring gehad. Ongeveer 10 deelnemers later stond hij er nog een keer op. Ik zit dat jongetje eens te bekijken en zeg tegen de jury: "eh..... vergis ik me nou of is dat jongetje het laatste uur opeens heel erg gegroeid en heeft hij een andere kleur haar gekregen?". De jury eens kijken: "nou, nu je het zegt, dit lijkt wel een heel ander jongetje!". Zij maar eens voorzichtig bij de jury van de eerste ring gevraagd of het hen ook was opgevallen (je wilt zo'n kind tenslotte ook niet gelijk van z'n pony afsleuren en van fraude beschuldigen,). Toen bleek dat het twee neefjes waren met precies dezelfde voornaam en achternaam! Hmmmmmmm, daar ging ons Sherlock Holmes gevoel!
Staat er geen persoonsnummer op de coupons?
Even gechecked en dat staat er op, wel vreemd 2 neefjes met dezelfde voornaam dat doe je toch als ouders zijnde niet.
). Toen bleek dat het twee neefjes waren met precies dezelfde voornaam en achternaam! Hmmmmmmm, daar ging ons Sherlock Holmes gevoel! 
Maar dan om te kijken of het lukte niet voor de punten