Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Djilan schreef:jesito schreef:Dat madamx haar slechte ervaring misschien niet uitgebreid openbaar wil maken is misschien omdat ze jullie niet perse slecht wil maken voor groot publiek.
Verder had zij hetzelfde probleem als ik.

jesito schreef:Ik heb het spul toch echt besteld via de site van shiraf, maar het wordt bevestigd door animalpharma.
Ik heb contact gehad met animalpharma, die eerst niet bereikbaar zijn en waar je dan een wazig antwoord van krijgt.
En dat ik perse contact op moet nemen met iemand van hier is mij niet duidelijk.
Tja, aan wie ligt het nou, shiraf moet niet mij boos aankijken omdat er hier wat over vraag maar kan beter de mensen aanspreken die het beter hadden moeten regelen.
jesito schreef:Maar hoe kom ik dan van die site van shiraf zo op de site van animalpharma, ik heb het net nog geprobeerd en ik kom weer op het bestelformulier van ap uit.
Ik snap er helemaal niks meer van.
Het belangrijkste is, de pot is aan gekomen, netjes en goed ingepakt en er zat een envelop in met veel informatie.
Ik heb waarschijnlijk gewoon pech gehad dat ik zo lang heb moeten wachten, want verder krijg je dus gewoon netjes je bestelling.