Paard boos als ik een paar dagen niet geweest ben

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

love_nadesh

Re: Paard boos als ik een paar dagen niet geweest ben

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 22:56

Myn paard laat zich niet vangen na 2 dagen nit 0p hem gereden te hebben met andere woorden rot nu ook maar op Clown

Edit: heb er vandaag dus letterlijk 31x achter hem aan zitten rennen als ik hem in klein h0ekje had ging die d00r het draad naar het volgende weiland Verdrietig

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 23:20

Ik heb zelden dat ze echt boos is als ik niet geweest ben, meer heel blij dat ik er wél weer ben.
Het komt meer over van: Als ik nu goed m'n best doe, dan komt ze misschien niet meer ineens een week niet.
Maar als ik er zo lang niet ben, dan wordt ze natuurlijk wel door iemand anders bezocht/gereden, ik denk ook dat dat uit maakt.

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 12:22

Eat gek zeg.. haha maar wel grappig dat je dan weet dat hij je gemist heeft.
Heb het zelf niet. verzorgpony is blij met alle aandacht die hij krijgt.

marieke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:17

als ik 6 dagen geen aandacht zou krijgen zou ik ook beetje pissig zijn dus das vrij normaal maar heeft niemand hem dan aandacht gevgeven ??

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:26

Mijn paard is dol op aandacht, maar ook dol op zijn leven in de wei.
Tot nu toe is het een prachtig weerzien na elke vakantie (niet dat ik heel vaak op vakantie ga), want verder zie ik hem eigenlijk elke dag (kan niet zo goed zonder hem Lovers ).

Het is wel zo dat ik vaak met bepaalde dingen weer even 'opnieuw' moet beginnen (grondwerk), omdat hij dan uit zijn 'ritme' geweest is... Maar dat pakken we zo weer op, tot nu toe.
Maar echt chagerijnig heb ik hem alleen nog maar gezien toen hij op stal moest van de DA. Verdrietig
Daar maak je die van mij echt kwaad mee...... Haha!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:49

mijn pony is mij ook spontaan " vergeten" als ik een week of 2 op vakantie ben geweest. hij reageert dan niet meer op roepen of fluiten en negeert me bijna als ik kom knuffelen.
Het voelde alsof hij beledigd was of boos omdat hij " vergeten" werd.

Als ik vaak genoeg kwam, dan kwam hij hinnikend naar me toe.
Nu heb ik hem aan huis en hij ziet me elke dag meerdere keren en volgens mij geniet hij er van. Het gaat bij hem niet om het rijden, al vind hij die extra aandacht wel leuk zolang hij niet te vaak en te hard hoeft te werken Knipoog

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:51

Als ik op vakantie ben geweest merk ik wel de eerste 2 dagen dat hij wel blij is me te zien maar ook zoiets heeft van je hebt me in de steek gelaten. Hij komt dan erg beledigend over Lachen Toch vind ik dat ook wel weer fijn Haha!

elizevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:52

ik word ook weleens volkomen genegeerd als ik volgens mijn verzorgpony te weinig geweest ben! Bloos
mevrouw kan snel beledigd zijn! Clown

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:21

Ik kom normaal gesproken elke dag bij me pony, in de vakantie van school meestal wel 2 keer per dag.. En als ik dan eens een weekje op vakantie ben en ik kom terug, staat ze egt beledigd en boos te kijken.. Alsof ze wil zeggen : Nu bekijk jij het maar Clown . Hoezo eigenwijs?! Maar meestal is het die dag erna weer helemaal goed, en is ze super vrolijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:23

Aan mijn paard merk ik het ook wel hoor. Dus ik denk dat ze er wel degelijk mee kunnen zitten Nagelbijten / Gniffelen Mijn merrie is ook heel erg met als ik iemand meeneem, dan is ze echt zo chago! Gisteren was ik voor het eerst sinds een paar dagen weer echt alleen bij haar en ze was weer helemaal in haar hum ROFL

Tammphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:29

...die van mij, kijkt mij ook niet meer aan als ik een tijdje (vakantie ofzo) niet ben geweest... Maar tis ook een hele gevoelige poownie... Haha!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:16

Mijn paard is wel blij als ze me ziet als ik een paar dagen weg ben geweest! Tot ik haar aan het werk zet... Ze laat dan toch wel merken dat ze heel goed weet dat ik er al een paar dagen niet op heb gezeten. (ze wordt dan wel gewoon door een stalgenootje gereden)

modesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:28

Hmm zat me vandaag af te vragen waarom mn pony niet meteen kwam... mn straf gisteren en eergisteren niet gepoets alleen het weiland opgeruimd en water geven... Dus voortaan ook elke dag verplicht poetsen mn shetland pony kan het niets schelen die komt bij iedereen ook al wordt er niks mee gedaan...

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 14:54

Voor de duidelijk heid dat ik nu al aardig vaak heb gezegd , zijn eigenaar heeft hem veel aandaht gegeven . Maar nu is het btw weer over Clown . Ik zet hem hard aan het werk , en hij vindt het nog leuk ook . Maar wat grappig om te horen dat ik niet de enigste ben Clown

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:30

Mijn paard is dan ook altijd erg beledigd. Ze komt altijd wel luid hinnikend aangecrosst, maar ze laat de rest van de dag wel merken dat ze er niet van gediend is.

marbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:11

Die van mij heeft het ook, een dagje overslaan mag nog wel, maar als ik een weekendje weg ben geweest dan is ie zwaar beledigd en blijft met zn kont naar de deur staan (maar houd me wel in de gaten met zn oogjes of ik niet weer weg ga) ROFL Ik was pas een week weg en kwam terug met een appeltje (om hem om te kopen) maar hij was zo blij dat ik niet voorgoed weg bleef, dat hij meteen wou knuffelen, de schat. Bloos