Troxel Sierra, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Josefien

Re: Troxel Sierra, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:27

sh*t dan had ik die liever gehad, Boos! er was alleen lichtbruin/ beige en zwart...

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 08:35

bwa, ik heb zitten twijfelen, maar vond die beige eigenlijk mooier Knipoog

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 08:45

nou ja hij past wel bij mijn riding jacket (hoewel ik voor de winter de nieuwe kleur vaaloranje heb van Eurohorse...dus dan moet ik eer een andere kleur helm zoeken hahaha)

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 08:49

ja, groot probleem Bloos! Haha!

Cookie_mnstr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 12:29

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 13:39

Cookie_mnstr schreef:
Ik zag net een super-aanbieding : $99,-. Knipoog

http://www.horse.com/Riding-Apparel/Tro ... RXM60.html

Is niet duur, maar vergeet niet dat de verzendkosten aardig oplopen. Plus het feit dat de douane tegenwoordig steekproefgewijs internetbestellingen licht en er dan alsnog invoerrechten en BTW over gaat rekenen. En dan wordt het alsnog een dure cap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 14:22

Op zich is die bruine ook wel mooi. Ookal staat de beige beter bij mijn showoutfit.
Hoef binnenkort gelukkig dat ding toch niet meer op en mag met hoed starten Lachen

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 14:39

Ik heb hem ook om pressies te zijn de bruine. Heb hem al een jaar of langer en heb hem gekocht bij horseman outfitter voor 159.00
ik vindt hem erg fijn en ook mooi. Hij is wel wat warm. Maar ja de voering kun je eruit halen en wassen. Dus dat vindt ik dan weer erg prettig. Verder kon ik toen kiezen s/m of l/xl de l/xl was echt te groot en de S/m was wat krap. Ik heb het toen toch voor de krappe gekozen en hij zit heerlijk. Normaal heb ik cap maat 58.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 15:41

Wat grappig dat hier iedereen praat over warm. Ik ben juist een heethoofd en de troxel is bij mij minder warm dan de Casco die ik heb. De Casco vind ik wel ietsje lekkerder zitten. Na het wassen van de voering heb ik altijd wat moeite om hem er weer netjes in te krijgen, maar het is voor mij wel een heel groot voordeel dat ik die voering kan wassen, heb zo'n hekel aan een muffe cap!

ellen_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:01

Ik heb ook een sierra. Ik heb hem nu een jaar en ik ben er heel tevreden mee. Ik vind hem ook niet warm ofzo. Ik heb een vrij smal hoofd dus alle soorten caps vind ik een beetje championnerig staan bij mij Clown . Ik heb er 150 euro voor betaald vorig jaar op horse-event.