Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar niet heus 
wou dat ze heel het jaar door hengstig was
Magica schreef:Maar hoe lang duurt die hengstigheid dan? Het is namelijk zo dat mijn lease merrie al 3 weken behoorlijk uit humeur is . . .
En inderdaad ook behoorlijk aanwezig in de paddock . . .
shaolanneke schreef:die van mij gaat ook vreselijk pissen en knipogen ! Maar je doet er weinig aan, heb haar wel op de homeopatische middelen gehad (op aanraden van Laarakkers) omdat ze echt niet lekker in haar vel zat zo hengstig als dat ze was. Nu is het sinds 2 jaartjes wel wat minder. Die van mij loopt de hele dag gewoon tussen de ruinen. Soms is ze zó erg dat ze zich continue aanbiedt aan een ruin, en maar blijven pissen ook. Ze heeft tot 2 jaar geleden gehad dat ze 2 weken per maand hengstig was.
Ik maak er zelf geen probleem van, doen anderen ook niet. Je doet er toch weinig aan. Nou heb ik er met rijden weinig last van, soms is ze wat plakkerig aan het been maar verder valt het mee. Alleen ze piest de hele boel onder zodra ik m'n been aanleg. Reuze lollig op wedstrijd....
![]()
Heb die van mij een tijdje op de Provarium Breeding gehad van Groene Os en druppels, maar die waren speciaal voor haar gemaakt. Provarium sloeg wel erg goed aan.
Nu is ze nog wel hengstig maar lang niet zo erg meer