Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar vaak gaat het veel meer om wat je op zo'n moment ook uitstraalt
Vaak als je al flink met je armen gaat zwaaien en roept, zul je je ook al stoerder voelen
Citaat:Naar mijn gevoel is die pony niet bang voor zweepjes.
Salt_Pepper schreef:Ik kan wel boos worden, en gaan slaan, dat lukt me wel, maar wat me niet lukt, is wat er daarna gebeurt.
Komt die pony dan nog steeds achter me aan, of loopt ze weg.
?

jillie1994 schreef:Jij bent nu bang voor de pony.
Het is beter als het andersom is.
Hij merkt dat jij bang bent.
De pony denkt dat hij met jou kan dollen, en jij pakt hem nooit terug.
Als je hem nu even een flinke klap/tik/trap geeft, denkt ze wel anders.
De pony moet weten dat jij niet een speeltje voor haar bent.
Als je hem een klap/tik/trap hebt gegeven, die aardig goed is aangekomen, denk ik wel dat de pony voor je wegloopt.
Jij moet de baas zijn, jij moet winnen, niet de pony, want dan kan het nog erger worden en kom jij straks het ziekenhuis niet meer uit.
Liiesjjj schreef:jillie1994 schreef:Jij bent nu bang voor de pony.
Hij merkt dat jij bang bent.
De pony denkt dat hij met jou kan dollen, en jij pakt hem nooit terug.
Als je hem nu even een flinke klap/tik/trap geeft, denkt ze wel anders.
De pony moet weten dat jij niet een speeltje voor haar bent.
Als je hem een klap/tik/trap hebt gegeven, die aardig goed is aangekomen, denk ik wel dat de pony voor je wegloopt.
Jij moet de baas zijn, jij moet winnen, niet de pony, want dan kan het nog erger worden en kom jij straks het ziekenhuis niet meer uit.
Dus jij vind dat een pony bang voor je moet zijn?
Lennek schreef:Ik vind wel dat jillie1994 gelijk heeft maar een trap zou ik nooit geven!
Mijn pony heeft dit ook een tijd gedaan wij namen gewoon steeds de zweep mee en hij kreeg een mep als hij het deed.
Toen ging het steeds veel beter, hij weet nu dat als hij zoiets vlikt gewoon een mep krijgt.

Citaat:Jij bent nu bang voor de pony.