Ik mag het paard dat ik rij uitbrengen in de springsport en de eigenaresse brengt haar uit in de dressuur! En om en om groomen we dan op wedstrijd! Hartstikke leuk (en gezellig)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik mag het paard dat ik rij uitbrengen in de springsport en de eigenaresse brengt haar uit in de dressuur! En om en om groomen we dan op wedstrijd! Hartstikke leuk (en gezellig)
Vjestagirl schreef:spinet schreef:ja dat is natuurlijk een ander verhaal. als dat zo zou zijn met mijn paard doe ik het ook niet hoor. Maar 3 weken geleden was er onderlinge wedstrijd op een hele andere locatie. Nou je had ze samen op deb aan moeten zien rijden. Bijrijdster grote smile, paard vrolijk open en oren naar voren
Mijn paard gaat alle kanten op omdat ze overal bang voor is en van schrikt. Ze is heel gevoelig voor haar ruiter, dus als die gespannen is is zij het ook. Vervolgens krijgt ze op haar donder omdat ze zich 'slecht' gedraagd. Waarom zou ik haar dat aan doen?
Bovendien is dat ook niet zomaar een pony, dus daar gaat ook niet zomaar een ruiter op.
.
Joto schreef:Ik was ook zo'n bijrijdster, Was gewoon een impulsief idee van de baas waar ik toen op het bedrijf werkte.. Dus een beetje brutaal (schaam schaam) gelijk aan de eigenaar gevraagd, en ze vond het prima, als ze maar niet elke x mee hoefde i.v.m. haar werk.. Ik heb dit paard opgelijd van B tot M. Wat ik wel jammer vond is dat ze intotaal in 2 jaar tijd maar 3 x is komen kijken..

Ik rijd nu een ander paard (die ik als eigen kan beschouwen) En ben dus geen bijrijdster meer, maar die eigenaar gaat wel elke x braaf mee, en hij vind het nog leuk ook. We kunnen overal over praten als dat nodig is omtrent het paard. deniejs schreef:Mijn bijrijder betaald mij per maand geld om mijn paard te mogen rijden. In het begin dacht ik dat ik het niet leuk zou vinden als ze wedstrijden zou gaan rijden, omdat ik ook fanatiek ermee bezig ben. Maar nu ik ze zo samen bezig zie en het heel goed ga, zou ik het juist leuk vinden als ze zou gaan starten!
Ik rijd zelf L2 en mijn bijrijder zou dan B gaan starten, paard kan makkelijk met ons beidde starten, dus nog leuker om samen de wedstrijden te doen dan!
Ze is 18 en rijd keurig, dus lekker trainen jullie en wedstrijden rijden enzo. Doe ik lekker ook mijn ding met haar. Rommelen op stal, bosritjes, longeren, knuffelen
Ik ben zelf ook een bijrijdster, en betaal zelf mijn lessen. Binnenkort gaan we heel misschien ook wedstrijden starten, maar is nog niet helemaal zeker. Als dat zo is, neem ik de kosten ook voor mezelf
Ben echt heel blij dat ik deze kans heb kunnen krijgen, want het is altijd heel gezellig als ik daar op stal ben. Inmiddels is mijn Twenter ook naar die stal verhuist
Joto schreef:Ja dat is waar, als je graag een bijrijdster wil, die jouw paard in vorm moet trainen, moet je ze ook de kans geven.. En zoals in mijn geval was het een droom die uitkwam, en ben ze ondanks alles daarvoor nog steeds erg dankbaar
Neonlight schreef:Ik zou wel willen dat ik er eentje had die wedstrijden wil rijden. Helaas heb ik helemaal geen bijrijder. Misschien in de nabije toekomst wel eentje, maar dat is niet iemand met wedstrijdambities. Maar aangezien ik fok tegenwoordig is het ook niet meer zo erg, fokken en wedstrijden gaat niet zo goed samen.
Voor mijn andere staan ze geloof ik wel in de rij, maar die gaat niet zo maar naar de eerste de beste. Die moet alleen nog eerst ingereden worden.Bovendien is dat ook niet zomaar een pony, dus daar gaat ook niet zomaar een ruiter op.